Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 27 af 28 FørsteFørste ... 717232425262728 SidsteSidste
Viser resultater 261 til 270 af 271

Emner: Hvilken maskine har du ?

  1. #261
    Inger1 Gæst
    Tillykke med maskinen. Du skulle tage den med til forhandleren og samtidig det stof der er årsag til den lukker ned for der må være en fejl i maskinen.

    Inger

  2. #262
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Jeg har en Designer 1 og har haft den fra den dag den kom frem, syr rigtig meget, særlig de nye mønstre der lige er kommet.

  3. #263
    Tilmeldingsdato
    27 Apr 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    10
    Jeg har en Brother, som jeg købte sidste sommer
    Hilsen Soster

  4. #264
    Tilmeldingsdato
    27 Apr 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    10

    Broderimaskine

    Jeg har en Brother ,som blev købt sidste sommer
    Hilsen Soster

  5. #265
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bredebro
    Indlæg
    16

    Problemer med symaskinen

    Hej. Jeg kan godt se at der længe siden, at du har skrevet indlægget. Men jeg er bare nødt til at spørge, om du fik løst dit problem med broderimaskinen. Jeghar en Pfaff Vision 5.5. Den skriver ofte "motoren er overbelastet" også selv om jeg bare har syet en enkelt søm i alm. dobbelt stof. Jeg har virkelig mange problemer med min maskine. Derfor vil jeg gerne vide, hvad det gik op i med din.

    Mange hilsener

    Pia Bøge Petersen

    QUOTE=Frederikke;248403]Jeg har fået købt min drømme maskine, Husqvarna Designer Diamond.
    Super lækker og kører som en drøm.
    Dog har jeg det problem at den Lukker ned og slukker hvis jeg syr eller broderer i noget tykt som den har svært ved. Det er ikke hver gang og nogle gange sider den også som den skal : Motor overbelastet.

    Dete er temmelig irriterende især hvis det er midt i et brderi med mange sting. Så skal man finde ud af hvor langt man var kommet og tage rammen ud og kalibrere forfra.
    er der andre der har haft samme problem med en Husqvarna?

    Jeg har talt med dem i butikken og vi kom frem til at det var fordi jeg ikke brugte rigtig undertråd, men den har også gjort det siden med rigtig undertråd og under almindelig syning.

    Mange hilsner Frederikke.[/QUOTE]

  6. #266
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Brønderslev
    Indlæg
    63
    Vil da også lige være med her, blandt alle maskinbroderipigerne.
    Jeg har en Brother PR 650 og har haft den i ca 6 mdr.
    Mit designer program til pc, er PE-DESIGN 8. Som jeg også går på kursus i.
    Den der aldrig laver fejl, lære aldrig noget.

  7. #267
    Frederikke Gæst

    Broderi maskine.

    Hej Pia.

    Min lukkede helt ned, slukkede simpelthen.
    Jeg fik skiftet en motor ogmin strømforsyning, han kunne ikke få
    fejlen fremda han havde maskinen til rep. men valgte at skifte de to ting.
    Og der har ingen problemer været siden. Nu bøvler jeg bare med min undertråd,den driller rigtig meget.
    Hvis du har garanti på så skal du have fat i forhandleren og han henviser sikkert til han i Frederikssund som laver garanti rep.på både phaff, husqvarna og andre. har du ikke garanti så kan du få hans tlf nr af mig og få den lavet, han er super sød. 8-)

  8. #268
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Citat Oprindeligt indsendt af Pia Bøge Petersen Se meddelelser
    Jeghar en Pfaff Vision 5.5. Den skriver ofte "motoren er overbelastet" også selv om jeg bare har syet en enkelt søm i alm. dobbelt stof.
    Ved ikke om du i mellemtiden har fået løst dit problem, men sommetider er den type problem løst ved blot at skifte nålen ud og eventuelt vælge en tykkere nål eller en jeans-nål. Hvis nålen blot en enkelt gang har siddet fast mod en tyk søm, kan spidsen være ødelagt og derved give problemer.

    Jeg har tidligere brugt mine nåle længe, men min nye maskine synes ikke så godt om slidte nåle, og jeg skifter dem derfor temmelig hyppigt. Ved brodering ser det ud til at være en forudsætning for et pænt resultat. Jeg har en Pfaff Broderimaskine.
    Mange hilsner
    Myre

  9. #269
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bredebro
    Indlæg
    16
    Hej Pia. Det er godt nok meget laaang tid siden,at jeg har været herinde på siden. Men jeg kan se, at du også har en Pfaff Vision 5.0 (5.5).
    Hvordan går det med din maskine. Jeg har ikke haft andet end problemer med min, og kunne virkelig godt tænke mig, at vide lidt om, hvad andre der har denne maskine har af erfaringer med den.
    Mange hilsener Pia Bøge Petersen

  10. #270
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bredebro
    Indlæg
    16
    Hej Myre.
    Tusind tak for dit svar. Desværre er det ikke så enkelt med min maskine. Jeg har været på mange kurser og sidst på et pfaff kursus, arrangeret af Pfaff Danmark, hvor der kun var deltagere med Pfaff Vision maskiner. Underviserne, som er uddannet i disse maskiner kunne desværre heller ikke løse problemet. Vi prøvede at opgradere den til 5.5 modellen, hvilket heller ikke løste problemet. Den kan ganske enkelt ikke brodere. Den kan til nød sy et meget lille broderi med én farve. Ligeså snart vi forsøger at brodere med flere farver eller broderier, hvor den skal sy et større broderi i en farve, ja så knækker den tråden, skriver maskinen er overbelastet ell. laver andre fejl. Det er meget frustrerende at have købt en broderimaskine, fordi jeg havde lyst til at lave broderier og sy nogle mere kreative ting, og så dur den bare slet ikke. Sælger har tilsyneladende ikke tænkt sig at gøre noget ved sagen, så jeg står på bar bund med en vældig dyr maskine, som jeg ikke kan bruge til noget som helst.
    Mange hilsener Pia

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •