Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 28 FørsteFørste ... 39101112131415161723 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 271

Emner: Hvilken maskine har du ?

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet knhobby

    Jeg er ny her og vil gerne vide om du er glad for din maskine, jeg vil gerne selv have en men er lidt i tvivl, hvilke mærke og nr, jeg skal vælge
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet nicoline

    Jeg fik en Brother Innov-is 4000 for ca. 1 år siden og er så glad for den. Det er jo meget mere end en symaskine.
    Den er i familie med Bernina Artista, i hvert fald bruger de begge .pes-filer
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kirsten J

    Tak for kigget. Er nogle urtolig fine ting du har lavet.
    Selv har jeg endnu ikke helt styr på hvad filer hedder, da jeg ikke rigtig har fået tekniken til at fungere mellem pc, broderienhed og/eller USB. Jeg har endnu kun broderet de mønster der ligger på maskinen.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet lhh

    Hvordan kommer man ind på tråden og lynlåslomme eller ej ???

    Jeg vil nemlig gerne se havde du laver.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet nicoline

    Oppe foroven på siden står der Portal - Forum ....... Søg...
    Tryk på søg og skriv så lynlåslomme eller ej, så kommer teksten frem og du trykker på lynlåslomme eller ej.. og du har alt hvad der er skrevet i denne tråd.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet mekib

    Hej.
    Jeg har lige købt mig sådan en maskine. Jeg er i fulg sving med at lære den at kende. Har ikke så meget erfaring endnu,- men vil meget gerne udvæksle erfaringer.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Gretchen

    Ja, så har jeg igen spørgsmål til alle jer eksperter! Jeg sidder og ekspermentere med de forskellige effekter der er i min symaskine en Husqarna 950 E. Og nu vil jeg så prøve pelseffekten, eller fjereffekten som den hedder. Men jeg kan ikke rigtig styre stingene. Har prøvet en masse men de vender allemulige vejne hen. Jeg ved godt det har noget at gøre med hvor man sætter makøren og så de næste punkter, men jeg kan ikke regne ud hvor jeg skal sætte den for at lave pæne sving på f.eks en hårlok. Kan nogen give mig et tip om hvordan man gør?
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet knhobby

    Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe dig men igår på håndarbejdsmessen så jeg en lile bamse den var broderet alm. men med en uld brodertråd som så var børstet op med en stålbørste bagefter, den var meget flot og rigtig lodden.
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Gretchen

    Det var dog en sjov idé. Og den skal da afprøves. Men det var nu ikke lige det jeg tænkte på. Jeg har et lille program i min maskine hvor man kan aktivere en knap så den syr med sting der ligner pels eller fjer. Og jeg har så siddet og leget med det, men jeg syntes ikke det bliver så pænt som jeg kunne ønske mig. Jeg har set hundebilleder hvor det lignede rigtig pels og det er jo det jeg gerne vil efterligne.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #130
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet knhobby

    Jeg er helt ny på siden, som jeg fandt da jeg søgte efter broderimaskiner.
    Jeg laver lidt af hvert, kort, julepynt,påskepynt men nok især nisser, i øjeblikket er det strømpenisserne der tager det meste af fritiden. men....
    jeg har set på broderimaskiner og kan se en masse muligheder i dem, desværre kender jeg ingen som kan fortælle mig hvilken jeg skal købe eller måske især ikke investere i, de er jo meget dyre. Er der nogen her der har erfaring med singer eller bernina. Jeg kan se Olivia er meget glad for hendes husquarna så der var måske også en mulighed. Hvad skal jeg se efter når jeg skal ud at kigge, der er jo messe i Fredericia her i weekenden,men jeg vil ikke købe før jeg er helt sikker.
    Det er en lækker hjemmeside i har her og jeg har vist allerede brugt en masse tid på at kigge rundt. Det er nogle flotte ting i laver hver især
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •