Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: En helt ny gammel symaskine

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    En helt ny gammel symaskine

    Her til eftermiddag kom gemalen hjem med en helt ny symaskine af ældre model til mig
    Elna type 25R9344677

    Jeg bruge kun en maskine til at lægge et par bukser op og en strop i håndklæde så den er helt fint for mig. men jeg kunne godt tænke mig at få en vejledning til den, har ledt på nettet, men uden held, der skulle vel ikke være nogen der bare kan det der med at finde ting på nettet, der kunne hjælpe her
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Næ, jeg kan heller ikke hitte noget, men jeg synes det er et langt nr. for en model - ved godt du har skrevet typenr., men der står ikke en kortere betegnelse/navn på den? Kunne godt tænke mig et billede af den

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    Tillykke med maskinen. Jeg har syet knaphuller i alle håndklæder og viskestykker, de falder ikke lige af.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Det minder mig om, at jeg stadig har min mors Singer symaskine. Den er gammel og repareret mange gange. Men jeg tror godt, den stadig kan bruges. Men en fingernem mand kan nok få den til at virke.

    Så, hvis nogen kan bruge den, vil jeg gerne af med den. Men en instruktionsbog, tror jeg ikke, der findes. Den har min mor nok smidt ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.474
    Stakkels dig der har fået en symaskine i huset, men tillykke med den.

    Min symaskine og jeg bliver altid uenige efter det første bukseben er lagt op. .

    Jeg har iøvrigt haft en Elna symaskine engang for mange år siden, sjovt nok den kunne jeg godt enes med.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Min mor syede meget tøj til min søster, jeg og sig selv på symaskinen. Jeg fik mange søde kjoler og nederdele, som min mor selv havde designet og syet. Også vores konfirmationskjole. Før den havde hun en uelektrisk håndmaskine. Hun skal nok have fået den engang i begyndelsen af 1970'erne.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •