Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Skotøjsæske til at holde styr på garn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Skotøjsæske til at holde styr på garn

    Hej alle
    Jeg syntes det var irriterende hele tiden at sidde og lede i bunken af garnnøgler efter den farve med det rigtige bogstav. Garnet filtrede sig sammen osv.Derfor har jeg lavet denne indretning til mig selv. Det er bare en skotøjsæske med hulller i.
    Knus M
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  2. #2
    Hjørdis Jensen Gæst
    God ide, for der er da også en del at holde styr på med alle de forskellige farver !


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvilken god ide, det er lige genbrug så det batter...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    SuperSmart ide!!!

    Den kan også sagtens bruges når man "billedvæver".
    de venligste hilsener fra
    hulda

  5. #5
    ingeborg Gæst
    Det er smart

    Og så er skotøjsforretninger glade for at slippe af med deres skotøjsæsker.
    Jeg har fået mange, bare ved at gå ind og spørge pænt.

  6. #6
    Angelmom Gæst
    Jeg genbruger også mine skotøjs æsker, her hjemme bruger vi dem bla. på opbevaring af vores hjemmelavet billede lotteri..
    Også har jeg lavet et smykkeskrin til en venindes 5 årige datter ud af en skotøjs æske..
    Jeg bruger også mine skotøjs æsker til opbevaring af mine creme, og breve og andre ting, der skære jeg et lille hul i toppen af låget, og laver et lille vindue der i, af noget plastik og hæfter det fast, og derefter maler jeg æsken efter den ønsket farve, i hobby maling..

  7. #7
    Rysse Gæst
    Jeg bruger også mine skotøjs æsker til opbevaring af mine creme, og breve og andre ting, der skære jeg et lille hul i toppen af låget, og laver et lille vindue der i, af noget plastik og hæfter det fast, og derefter maler jeg æsken efter den ønsket farve, i hobby maling..


    Angelmom: Kan vi ikke få lov til at se nogle billeder, Vi ÆÆÆLSKER billeder....

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Lige det, jeg også ville spørge om.
    de venligste hilsener fra
    hulda

  9. #9
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Jeg bruger også mine skotøjs æsker til opbevaring af mine creme, og breve og andre ting, der skære jeg et lille hul i toppen af låget, og laver et lille vindue der i, af noget plastik og hæfter det fast, og derefter maler jeg æsken efter den ønsket farve, i hobby maling..


    Angelmom: Kan vi ikke få lov til at se nogle billeder, Vi ÆÆÆLSKER billeder....
    jo da skal lige have et nyt batteri i mit gamle dags kamera og en ny film så vil jeg da meget stor glæde gerne tage nogle billeder af noget alt det jeg selv har lavet og har lavet sammen med min søn og mine veninders børn...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •