Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 32

Emner: Brodertråd til maskine

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Tak for jeres svar Kirsten og Mette. Det er nu svært at prøve sig frem med tråden, når mindstekøb er 500 kr. Jeg må se om jeg tør forsøge med det. Hvordan løser I problemet med farvekort til f.eks Poly 40. Det findes ikke i PC programmet "DesignerPlus".
    Hilsen Birte

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    enten vælger jeg selv farver som jeg synes det skal være og har, eller jeg finder den farve der ligger nærmest. Jeg tror jeg købte ca 50-60 forskellige
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #23
    Tullerix Gæst
    Jeg kan se at de ligger i hedensted. har de butik der eller er det hele på postordre.
    og lige et dumt spg men hvor kan man se priser derinde

    Citat Oprindeligt indsendt af rokken Se meddelelser
    Jeg har købt bl.a. broderitråd hos http://danteam.nu/
    Det koster 11 kr + moms for 1000m. Hvis du ringer til dem kan du gratis få tilsendt en mappe med alle de forskellige farver.

    De er også ret billige med f.eks. nåle. De koster vist omkring 150kr+moms for 100 stk. Jeg gav omkring 55kr for 5 stk hos min lokale symaskine-forretning

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    De ligger i Hedensted og de vil gerne have besøg, priserne findes ikke på nettet, men send dem evt. en mail og forhør dig. Det mener jeg jeg gjorde
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #25
    Tullerix Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Knhobby Se meddelelser
    De ligger i Hedensted og de vil gerne have besøg, priserne findes ikke på nettet, men send dem evt. en mail og forhør dig. Det mener jeg jeg gjorde
    tusisnd tak for svar.
    jeg tror ejg vil ned og besøge dem når jeg får sparet penge nok sammen til min maskine

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    20 May 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    12

    Spørgsmål Broderitråd

    Er der nogen herinde, der kan anbefale en god tråd til Singer Furura CE 250? Guldager symaskiner har tråd til kr. 15, kan den anbefales?

    Jeg har købt en pakke med blandede farver på Ebay, men tråden knækker, og den vil også flosse

    På forhånd tak
    Dorthe

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    min erfaring er ar tråden fra guldager er meget erlastisk og derfor flosser nemt og springer, som du kan se andetsteds handler jeg hos danteam

    Og his du forvilder dig til hedensted kan du nøjes med at købe en, alså ingen mindstekøb ved kontant betaling
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  8. #28
    the_dane Gæst
    Hej
    Jeg bruger Robinson Anton, Madeira og Brildor tråd. Dem er jeg glad for.
    Fufu har ikke virket for mig, og jeg har desværre hørt at Guldagers tråd er der en del der ikke er så glade for, mens andre er.

    Men evt prøv dig frem.
    God fornøjelse.

  9. #29
    klasus Gæst
    Hej Dorthe,

    jeg bruger Gunold poly 40 i min Futura, og har kun problemer, når nålen bliver slidt - det er dog utroligt så hurtigt 6-8 timer går

    Jeg køber også vlies og plast hos dem.

    KH
    Sus

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    20 May 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    12
    Hej
    Tak for de gode råd. Jeg vil ringe og få en prisliste hos dem.

    Hilsen
    Dorthe

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •