Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 32

Emner: Brodertråd til maskine

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Brodertråd til maskine

    Lisbeth:


    Hej
    Jeg er helt ny på siden, så måske gør jeg det ikke helt rigtigt, så vær sød at bære over med mig

    Jeg var inde på siden for nogle dage siden og så at flere af Jer havde nogle forskellige steder man kan købe brodertråd til maskine, sådan rimeligt billigt, jeg kan slet ikke finde jeres indslag igen.

    Kunne I ikke tænke Jer at hjælpe mig, så vil jeg bare blive så glad.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Chickabee

    Jeg har købt bl.a. broderitråd hos http://danteam.nu/
    Det koster 11 kr + moms for 1000m. Hvis du ringer til dem kan du gratis få tilsendt en mappe med alle de forskellige farver.

    De er også ret billige med f.eks. nåle. De koster vist omkring 150kr+moms for 100 stk. Jeg gav omkring 55kr for 5 stk hos min lokale symaskine-forretning
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Danteam har også tit tilbud på spolet undertråd. Der er langt mere på en spolet undertrådsrulle end du selv vil kunne spole op - derfor slipper du også for at skulle skifte undertråd så tit.

    Jeg køber Brildor-tråd hos Udesen - http://www.udesen.dk/ - det er længe siden, jeg sidst købte noget, men jeg mener prisen er ca. 16 kr. + moms for en 2500 meter rulle.

    Jeg har ikke prøvet det andet men er meget glad for Brildor, men der er også mange der bruger det fra Danteam, så det er nok bare som man synes og prøver sig frem med. De har også meleret tråd og nogle superflotte metaltråde. Fra Udesen kan du også få tilsendt katalog over farverne gratis.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Rigtig mange tak for links, har bestilt farvekort fra begge

    Kilde: Hvor køber du dit vandopløseligt i store mængder? de har det ikke på hos udsen, jeg spurgte
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Jeg har købt det engros - men jeg kan ikke huske navnet på firmaet Det er et års tid siden, jeg købte det, men jeg købte det via min forhandler, så jeg har bedt ham finde fakturaen frem, for jeg skal snart have bestilt noget mere.

    Men jeg fandt firmaet via en søgning på nettet og ringede rundt til forskellige firmaer for at høre på priser og fik sendt prøver på kvaliteten. Det er jo ikke helt ligegyldigt, hvor tykt det er. Det jeg købte er ret tykt, så man slipper med at bruge et enkelt lag i rammen sammen med stiklagnet.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Du kan f.eks også købe vandopløselig plast i 2 tykkelser hos Dan-team.
    Ellers er der flere netsteder hvor du kan købe vandopløselig stabilizer
    Har dem ikke lige her, men kan finde dem derhjemme hvis du ikke selv har fundet steder f.eks. vha Google.
    Jeg bruger: fra Dan-Team (Gunold) og Robison Anton og senest fået lidt fra Bridol.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Lisbeth

    Jeg har fået prisen på det solvy hos dan team der har nr. 80 er det tykt nok til kun et lag ??
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Jeg bruger det med stor success.
    god fornøjelse
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Kilde

    Kan du ikke få tilsendt en prøve? Det fik jeg - så kan du bedre vurdere det. Bed om at få prøver på lidt forskelligt, også plastik.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet pia paaske

    Kan man ruge berninas broderikort i en brother maskine? Min bernina er nemlig gået i stykker så overvejre at købe en brother?
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •