Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 35 af 35

Emner: Chickabee - Makinbroderiet driller

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    www.broderiudstyr.dk der kan du købe billig godt tråd ( gunold ) de har også vlies til billige penge , men i store mængder.
    eller kan du købe det i symaskineforretninger, stof 2000, terapi hobby, stof og stil og sikkert mange andre steder.
    har du brug for mere hjælp så sig til
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  2. #32
    krid Gæst
    takker for linket, men synes det er svært at finde priser, eller også er det mig der ikke kikker ordentligt :-))

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    du ringer bare til dem så får du en prisliste tilsendt, tråd koster ca. 15 kr for 1000 m
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  4. #34
    anolse Gæst

    tisselagen

    hejsa
    det kan godt være jeg spørger dumt, men bruger du kun stiklagnet til at holde det hele fast med el.hvad gør du?
    Jeg er nemlig blevet den heldige ejer af en broderimaskine,har kun haft den i 2 mdr,kan ikke rigtig komme igang,skal lige finde ud af hvad jeg skal bruge sf ting, og hvor jeg køber det billigst,da jeg syntes alle de ting man skal ha er meget dyre.
    hilsen
    Dorthe (anolse)

  5. #35
    anolse Gæst
    Hej rokken
    Jeg sidder lige her og ser du har lagt et link ud til udesen om broderitråd,hvor finder jeg der, da jeg magler tråd, det kan godt være jeg spørger dum,men jeg er ret ny i det her
    Knus Dorthe

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •