Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 35

Emner: Chickabee - Makinbroderiet driller

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej hej.
    Jeg køre også med 3 D proffesionel.
    Du kan enten tegne billedet op (alle omrids) gemme det og så hente over i digitizing. Hvor du så laver billedet færdigt. Prøv at lege med det, det er ret nemt når man finder ud af hvordan. Jeg havde samme problem i starten.
    Hilsen Grethe

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    hej hej!'
    tusind tak, jeg vil straks skaffe det.
    Hilsen Grethe

  3. #23
    Elsebet Gæst
    Altså Knhobby / Kirsten

    Det er dog fantastisk alle de gode tips du kan ryste ud af ærmet, for sådan en novice som mig indenfor maskinbroderi.

    Var lige inde for at se dine interesser, hvor du skriver at du ud over maskinbroderi, også er optaget af: Nisser, julepynt, smykker, kort, silkemaling, nålefilt, syning, maling, maskinbroderi m.m. Om sommeren er det haven og pileflet. Det ser ud til at du er meget fingersnild.

    Jeg forsøger at kigge ind på rokken med jævne mellemrum, men må indrømme at hen ad vejen holder jeg nok mest til på HobbyNettet.dk.
    Hundeuld har så vidt jeg husker henvist til dette forum i et andet indlæg.

    For mig er rokken blevet for uoverskueligt (helbredet er ikke hvad det har været), men havde det ikke været for rokken, og de mange søde hjælpsomme personer jeg mødte her, var jeg ikke kommet så godt i gang med maskinbroderi.

    Når jeg læser en tråd som denne, kopierer jeg tråden over i word. Derefter hviler øjnene et stykke tid. Efterfølgende redigerer jeg farverne og navne væk så jeg kun har selve indlægget – også med pauser. Så kan jeg også få glæde af de gode tips.
    Dette indlæg har jeg skrevet i word og kopieret over. Jeg vil gøre meget for at følge med under Maskinbroderi.

    Ser frem til dine og andres indlæg under maskinbroderi.

  4. #24
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elsebet Se meddelelser
    Når jeg læser en tråd som denne, kopierer jeg tråden over i word. Derefter hviler øjnene et stykke tid. Efterfølgende redigerer jeg farverne og navne væk så jeg kun har selve indlægget – også med pauser. Så kan jeg også få glæde af de gode tips.
    Dette indlæg har jeg skrevet i word og kopieret over. Jeg vil gøre meget for at følge med under Maskinbroderi.

    Ser frem til dine og andres indlæg under maskinbroderi.
    Det var da en utrolig god ide, Elsebet, det med at bruge Word når ens øjne ikke vil det, man gerne vil have dem til.


  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var da dejligt at se dig herinde Elsebet, og rart at hører du har fået løst dit problem, med at læse på rokken.dk ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Hej Elsebeth.
    Jeg er så heldig at have en bærbar og den står utrolig godt på benene når de har fundet skamlen om aftenen. Så kan jeg faktisk både være en smule social, se lidt tv og følge med i rokken.
    Det med hobbynettet kender jeg ikke så det vil jeg lige tjekke ud.
    Og hvis jeg kan hjælpe gør jeg det gerne.
    Min maskine er en bernina og det jeg kan har jeg lært ved at læse mig til det og prøve mig frem.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  7. #27
    Elsebet Gæst
    Knhobby
    Jeg har en Husqvarna, og læser mig også frem via medsendte materiale, men der står jo ikke alt, og ofte er det brugeren der ved bedst.
    Godt system du har med computeren.

  8. #28
    krid Gæst
    Uha sikke med rigtig gode foreslag du kommer med hvor kan man købe sådanne en rulle vandopløseligt vlies henne, da det også er det eneste jeg bruger ???? jeg bruger også fufus tråd men hvor kan man købe den du henviser til ??

  9. #29
    krid Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af rokken Se meddelelser
    Fufu har jeg også - da de startede med at sælge det i Danmark, købte jeg det fulde farvesortiment til introduktionspris.....men jeg synes, Brildor er bedre. Fufu trævler lettere, og i øvrigt er prisen også sat voldsomt op, så det er langt billigere at købe Brildor nu.

    Pernille, det er PE Design, du mener ikke? Der kan du nemlig ændre på størrelsen på broderiet og lade stingantallet følge med - ret smart. Ellers bliver det nemlig let grimt og hullet, når man forstørrer eller bumlet, når man formindsker.

    Stiklagen er det samme som tisselagen
    Lige et lille spørgsmål igen :-)) brildor er den lige så skinnende som fufus og hvor kan den købes ??
    Og hvor var det man kunne købe en rulle med vandopløseligt vlies, da jeg også kun bruger det ??

  10. #30
    Elsebet Gæst
    krid

    Vi var en lille gruppe der blev en stor gruppe, som købte vandopløselig vlies på ruller. Er ikke klar over om det var et enkeltstående tilbud!

    Med hensyn til Brildor er linket her http://www.udesen.dk/

    Jeg har via mail fået Udesens farvekort tilsendt, men ikke prøvet deres produkter endnu.

    God fornøjelse.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •