Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Brude broderi

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Brude broderi

    Mefiarno:

    Min faster blev gift med min onkel i efteråret 2004. Det var deres 2. ægteskab, og de blev gift i "al hemmelighed" på Grenaa Rådhus. Mine forældre vidste det dog, og dukkede "PLUDSELIG" op dernede. Det var min faster nu ganske glad for, selvom hun havde frabedt sig AL opmærksomhed i forbindelse med deres vielse http://www.rokken.dk/phpBB2/images/smiles/icon_razz.gif

    3.12.2005 holdt de så 121 års fest = begge blev 60 i 2005 + de fejrede deres 1 års bryllupsdag. Vi var inviterede til festen, og jeg tog en hurtig beslutning om tirsdagen, hvor festen blev holdt lørdagen efter: JEG LAVEDE ET BRODERI.

    Sagen er nemlig den, at min søde faster broderede klokkestrenge med vores konfirmations-data til alle os fætre og kusiner, da vi blev konfirmerede. Faktisk var det min faster som fik min interesse for korsstingsbroderi vækket i sin tid...

    Så jeg baksede tirsdag-fredag aften med det bette billede, og resultatet er jeg egentlig ret stolt af. Det skulle nemlig være et "neutralt" billede, som ikke "lugtede" af bryllup - der skulle bare stå deres navne + dato og klokkeslet. Og jeg blev anbefalet blomsterhjertet; som jeg KLART vil bruge en anden gang til lignende situationer!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet huginnbrogaard

    Hold da op, du har haft travlt, og resultatet er da blevet rigtigt godt.
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet mefiarno

    Ja... Jeg arbejder rigtig godt under pres ;o)

    Der var ikke langt fra tanke til handling - jeg brugte tirsdag/onsdag/fredag aften på det, og lørdag morgen fik jeg presset det + sat i ramme (som jeg først fandt lørdag formiddag, men så var den også P E R F E K T !). De blev meget meget glade for det, og min faster kneb en lille tåre ;o)
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •