Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Patchwork-gruppe

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Jul 2010
    Geografisk sted
    Guldborg
    Indlæg
    62

    Læs her Patchwork-gruppe

    Findes der nogle stykker her omkring Sakskøbing eller omegn, som kunne tænke sig at være med i en patchworkgruppe, syntes det ville være sjovt at lave sådan en, så skriv endelig hvis I er interesseret.
    Jeg har selv for en del år siden syet ret meget patchwork, men har ikke rørt det ret meget de sidste 5-6 år, men har nu fundet det frem igen og er igang med et vægophæng i japansk foldeteknik, men syntes det kunne være hyggeligt at dele syningen med andre, vi kunne finde et bestemt sted hvor vi kunne mødes, eller det kan gå på omgang, eller måske noget helt andet, men det finder vi ud af, så meld endelig til.
    Hilsen
    Lis

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Lyder hyggeligt og spændende. Har en gruppe med 12 damer der har eksisteret i ca 15 år - vi inspirerer hinanden meget, så jeg ved hvad det der pingpong betyder og håber det lykkes for dig at samle en gruppe.

    Hvis det ikke lykkes her er muligheden måske at sætte sedler op forskellige steder.

  3. #3
    symadammen Gæst
    Jeg syr en del patchwork, men desværre bor jeg for langt væk (Køge)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    24 Jul 2010
    Geografisk sted
    Guldborg
    Indlæg
    62
    Kune da ellers have været så hyggeligt, men der må da være nogen hernede som sy'er patchwork
    Hilsen
    Lis

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Det er da alletiders ide. Hvis der er nogen der gider i og omkring København, har jeg lokaler og symaskiner.
    Prinsessen

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2009
    Geografisk sted
    troldhede
    Indlæg
    62

    Flov

    æv æv ville utrolig gerne men bor ikke i nærheden

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •