Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 43

Emner: Din brudebuket

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Min mand og jeg, på vores bryllupsdag den 16.maj 2009.
    Brudebuketten er sammensat af min mand, under kyndig vejledning af min kusine, som er udlært blomsterbinder..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    02 Sep 2007
    Geografisk sted
    Ribe
    Indlæg
    92
    Her er så min brudebuket.

    Desværre mistede jeg min mand sidste år p.g.a. hjernekræft :-(
    efter kun 6 års ægteskab.

    Bonderosen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Min brudebuket, som jeg iøvrigt selv måtte bestille, betale og hente,
    røg også ud sammen med manden efter 4 1/2 års ægteskab,
    som bestemt ikke var et ægteskab, der var værd at skrive hjem om.
    fra hot55

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Når der nu skulle scannes ind, kan jeg ligeså godt tage dem begge.

    Først gang da jeg var 20, i 65.
    Min brudebuket var lyserøde nelliker og hvide frecier.
    Min søn var med, godt skjult i kjolens folder. Han blev født 7 mdr. senere.
    Ægteskabet holdt i godt et par år. Måske fordi jeg kun nåede at sige ja en enkelt gang, før min far greb mig inden jeg smuttede helt på gulvet. De første mdr. da jeg ventede Henning, skvattede jeg for et godt ord.

    Da jeg var ved at komme til mig selv - siddende med hovedet nedad, var det første jeg så, min hvide kjole og en kreds af sorte skonæser - så var jeg ved at besvime igen.

    brudebuket_0002small.jpg

    Næste gang var i 69.

    Dette ægteskab holdt noget længere - i 17 år.
    Han er far til min datter - en god far for både Henning og hende, og nu en alletiders morfar.
    Vi, han og hans nuværende kone mødes til alle familisammenkomster og får en god hyggesnak hver gang.
    Min brudebuket var liljekonvaller og fotografen havde et værre mas, med at fotografere de nikkende småhoveder.

    brudebuket_0001small.jpg
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej hvor dejlige billeder og hvor forskellige de buketter er TAK for kigget
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #36
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Ingen buket her - det valgte jeg fra

    Vi giftede os den 7 november 2009 - på 23 års dagen for vores forlovelse - på Rønne Rådhus. Kun os 2 og giftefogeden og 2 vidner

    Bagefter kørte vi til Liljendals planteskole
    Jeg valgte en orkidé og så købte vi 3 popler, som vi plantede nede på vores eng - medbringende glas og champagne, som vi havde fået af mine arbejds kollegaer
    De 2 af popler lever stadig - dem har bukkene ikke fået skraldet endnu

  7. #37
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Den 22 maj 2004 blev jeg gift med Torben - det var en begivenhed der blev talt meget om herude men for os var det festen og mere end det -
    Brudebuketten her var cremefarvede roser, blå/lilla orkideer og sarte lyserøde bellis - den var bundet så den flød med kjolen og bagefter kunne den deles i 3 - en til mig - en der blev kastet og en der blev smidt i havnen til ære for min afdøde mor som var brændt og strøet for vindene over havet.
    Til brudebuketten var der bundet små buketter til min (nuværende) mand, hans far og min svoger som førte mig op.
    I kirken var de bundet små buketter i de samme blomster til alle bænkrækkerne og til den åbne reception var der mindre buketter i samme stil på borden.
    Senere da hele selskabet (86 mennesker) kom ud til festen var der bordpynt i nøjagtig det samme.
    Selv i limoen som kørte os til og fra det hele var der små buketter i samme stil.

    Alt passede til kjolen der var designet og syet specielt til mig i råsilke fra Japan.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej....... det må vi se et billed af, mindre kan ikke gøre det, og du kan jo ikke lægge billeder herind så send det til mig hundeuld@rokken.dk så lægger jeg det ind i dit indlæg.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af hotcat55 Se meddelelser
    Min brudebuket, som jeg iøvrigt selv måtte bestille, betale og hente,
    røg også ud sammen med manden efter 4 1/2 års ægteskab,
    som bestemt ikke var et ægteskab, der var værd at skrive hjem om.


    Undskyld hotcat - men jeg kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet. Jeg må tage hatten af for din ligefrem måde at skrive det på.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  10. #40
    nette strik Gæst
    [QUOTE=Jeanne Thøgersen;328388]Den 22 maj 2004 blev jeg gift med Torben - det var en begivenhed der blev talt meget om herude men for os var det festen og mere end det -
    Brudebuketten her var cremefarvede roser, blå/lilla orkideer og sarte lyserøde bellis - den var bundet så den flød med kjolen og bagefter kunne den deles i 3 - en til mig - en der blev kastet og en der blev smidt i havnen til ære for min afdøde mor som var brændt og strøet for vindene over havet.
    Til brudebuketten var der bundet små buketter til min (nuværende) mand, hans far og min svoger som førte mig op.
    I kirken var de bundet små buketter i de samme blomster til alle bænkrækkerne og til den åbne reception var der mindre buketter i samme stil på borden.
    Senere da hele selskabet (86 mennesker) kom ud til festen var der bordpynt i nøjagtig det samme.
    Selv i limoen som kørte os til og fra det hele var der små buketter i samme stil.
    Må vi

    ÅHHH må vi ik`nok se et foto af den utrolige super ide rige buket, selv om jeg har set rigtig mange brudebuket igennem mit liv, (via mit erhverv),,,,,,,
    men en`der kan deles i tre det har jeg aldrig set, ide,

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •