Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 43

Emner: Din brudebuket

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er i søde.. i har faktisk ikke forandret jer ret meget siden...jeg ville kunne kende jer i dag på det billed.


    Og jeg vil give farmor for det maleri..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    Hvordan vil i kunne have at en buket blomster skal holde sig frisk
    siden 1972 , så vil jeg gerne have opskriften,
    har ingen billeder af Winnies brudebuket.
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak til Hundeuld, måske det er ved at være tid til nye briller

    Og de "for 28 kilo siden" - er altså til hver af os

    og så kan du jo ikke se husbonden ovenfra, der er også en gevaldig forandring, han især mærker når solen skinner

    Til Steffen:
    Det kan faktisk godt lade sig gøre, at gemme sin brudebuket. Min søster fik i 1977 sin brudebuket til en konservator, der tog billeder af den fra alle sider, og så blev den pillet fra hinanden blad for blad, presset og tørret, for derefter at blive samlet igen og sat i glas og ramme. Hele processen tog knapt et år.
    Men den er vist også røget ud, samtidig med manden

  4. #14
    klasus Gæst
    Jo, Steffen, det kan lade sig gøre, her ser du et billede af min buket, som rundede 28 år i maj.

    Kartonen, den blev limet på i sin tid er dog blevet skiftet og så har den fået en gang gulvlak i stedet for glas
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af klasus : 11-07-2008 kl. 15:57 Årsag: dum stavefejl

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Skønne buketter
    og Julemor

  6. #16
    Diddl Gæst
    Hejsa.

    Vi blev gift den 26. maj 2007.

    Min brudebuket bestod af orcider, bonderoser, hjerteranker og en blomst mere jeg ikke husker navnet på.

    Ociddeer var min mors ynglingsblomst og min brudebuket bestod af samme slags blomster som hendes kiste var pyntet med da hun blev bisat den 22. december 2005.

    Da man ikke kan tørre oecideer, valgte jeg at få blomsterhandleren til at binde buketten på ny, med silkeblomster.

    Så, jeg har i dag stadig min brudebuket stående i stuen, stort set lige så flot som på min bryllupsdag.

    Mvh.

    Diddl.

    Orginalen.
    P5270111 [].JPG

    Kopien i silkeblomster.
    PA080075 [].jpg

  7. #17
    bisol Gæst
    Min brudebuket bestod af røde roser, liljekonvaller og forglemmigej, og den fejrer 40 år til maj (gad vide hvor de år er blevet af, kan tydeligt huske dagen). Som et ekstra koriosum, er min yngste søster konfirmeret i min brudekjole og senere blev den syet om til dåbskjole til hendes datter.

  8. #18
    jannie Gæst
    Min brudebuket som blev brugt i 2006 da Bobassen og jeg blev gift
    Den passede så flot i farverne til min kjole
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Her er min brudebuket fra 1997, bundet af Liljendal i Rønne. Der er orange Gerbera, Orange rose og gule Fresia i.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  10. #20
    mulle2306 Gæst
    Jeg skal giftes 23. juni 2010 og ved allerede hvordan min buket skal være. Da det er på rådhuset skal det ikke være en stor buket. Men den skal bestå af sorte calaer. Farve temaet vil være hvidt, sort og rødt. Vi skal giftes en onsdag og holder mega fest om lørdagen. Nogen forslag til hvordan jeg holder buketten frisk fra onsdag til lørdag?

    Mit første bryllup i 1988 var holdt i hvidt og lyserød, så buketten var hvide fresier og lyserøde roser.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •