Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 43 af 43

Emner: Din brudebuket

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkemutter Se meddelelser
    Undskyld hotcat - men jeg kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet. Jeg må tage hatten af for din ligefrem måde at skrive det på.
    Realiteterne kunne ikke skrives tydeligere, så derfor
    fra hot55

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Jeg havde ikke brudebuket, da min mand og jeg i dybeste hemmelighed blev gift for snart 15 år (på vores 10 års dag forøvrigt, - så vores "forhold" nærmer sig faktisk "sølv") siden. Og inden nogen nu tænker "sikke da en mand som ikke giver sin kommende kone en brudebuket", så vil jeg skynde mig at sige, at det intet gjorde, for jeg fik jo ham. Dertil skal også siges, at al den tid vi har kendt hinanden, har han været SUPER til at komme med blomster - både på hverdage og til højtider. Nogle gange er det fine, dyre buketter andre gange er det "bare" en blomst fra Brugsen. - Og det er jo dejligt uforudsigeligt - noget der lyser op.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20
    Min mand og jeg blev gift i august 2008. Det var en af min mands veninder der lavede buketten, hun er uddannet blomster binder. De eneste krav jeg havde til den var at uanset fra hvilken vinkel man så buketten så skulle man se noget nyt, og der måtte gerne være andet i den end blomster. Og så skulle farverne være rød,gørn og laks. Det var de samme farver vi havde til festen. Mine ønsker blev til fulde opfyldt, jeg så først buketten i kirken. Og hun havde blandt andet puttet brombær og små æbler i.

    IMG_4303.jpg
    MVH Anle

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •