Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: Din brudebuket

  1. #1
    bettevibsen Gæst

    Din brudebuket

    Synes brudebuketter er så spændende, og deres historie op gennem tiden.
    Hvad indeholdt dine brudebuket? Hvilket årti er den fra? Må jeg se et billede?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Jeg synes da også lige at skulle se min brudebuket. Jeg blev gift den 22 sep 2007. Jeg har ikke så meget forstand på hvad blomsterne hedder, men der er roser (Kiwi) og orkideer i. Og naturligvis brudeslør. Resten kender jeg ikke navnene på. Jeg synes også at i skulle se min mand brystbuket.

    Norby
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Mosterkoster Gæst
    Her er min brudebuket. Fra 18.april 1998

    Den var bestilt udfra afleveringen af stoffet til brudekjolen.
    Da dagen kom, var jeg blevet sminket af en professionel og min daværende kæreste skulle hente buketten. Han kom hjem og gav mig en buket bestående af orange blomster i cellofan. Nu er det ikke lige hver dag jeg bliver gift, og det er sandsynligvis den eneste gang, men jeg blev helt forkert og sagde til ham, at det passede da ikke til kjolen og der måtte være sket en fejl. Jeg var helt fra den, men så kortet og på det stod mit navn, kirken og tidspunktet, så det var ikke en fejl. Forfærdet åbnede jeg kortet og det var fra en veninde på
    Bornholm. Så var jeg lige ved at ødelægge min make-up, for jeg blev så rørt og min kæreste var ved at knække sammen af grin, for den rigtige stod inde i stuen.
    Der var kalaer i buketten og det var en kala der var brystbuketter.

    brudebuket.jpg

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Havde det været min mand som havde lavet det nummer så tror jeg at jeg havde kvalt ham. Jeg tror så bestem ikke at jeg havvde kunne se det sjove i det den dag.
    Men det er da et sjovt minde bagefter.

    Norby

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    de er godt nok flotte jeg har ikke billede af min på comp men den er 3 år gammel men har den ikke mere den røg ud sammen med min utro man

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    ud med manden .. den er god
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er det snart den 8.8.08 mon ikke der er mange der skal giftes på den dato, husk vi gerne vil se brude buketten
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af rosa1977 Se meddelelser
    de er godt nok flotte jeg har ikke billede af min på comp men den er 3 år gammel men har den ikke mere den røg ud sammen med min utro man
    Det er lige som min. jeg blev gift i 2004 og halv landet år efter så holde det ikke længere. vi havde kun værert sammen den dag han sagde han havde en anden 11år. men ingen ting at græde over længere. ikke for mit vedkommende jeg har fundet en dejlig kæreste en der viser mig at han elsker mig
    Lev livet vi har det kun til låns.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Min buket røg også ud på samme tid som manden - samme vej røg brudekjolen
    Ha ha du har taget min historie
    Mvh. Marianne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    I må da gerne se min brudebuket, og "kjole". Det er 28 år (og lige så mange kilo) siden jeg blev gift, og det var før digitalkameraernes tid, så det er et indscannet billede, så det er ikke så skarpt. Den bestod af røde roser og hvide fresier, og guuuud hvor den duftede.

    Jeg har den ikke mere, men min farmor som var en knag til alt håndarbejde, specielt procelænsmaling (et gen som jeg absolut intet har arvet af), malede et billede af buketten til os, og det har vi stadig hængende i et lille værelse. Det er faktisk malet efter samme billede, som det her nedenfor.

    En stor fin og flot brudekjole havde jeg heller ikke, for hverken min mand eller jeg er til store fester, så det blev til en ny bluse, og så ellers tøj der alligevel hang i skabet. Vi bestilte kirken for os selv, kun med kordegn og kirkesanger (de var vidner), og så selvfølgelig præsten. Så kørte vi bagefter rundt til familien og fortalte, at nu var vi altså blevet gift, og at vi iøvrigt skulle være forældre et halvt års tid efter, for første gang.

    Dengang skulle den kommende far nemlig op på politistationen inden 5 dage efter barnet var født, for at skrive under på "hvad han havde gjort", og det ville han ikke, så hellere gifte sig

    Og han hænger mærkeligt nok ved endnu..........
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •