Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Orakelsten

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Jamen så er den sag ude af verden... og ingen behøver at føle sig som en forbryder, fordi huset ligner en grusgrav af ral Går tit på stranden - og godt er det! Det havde da været trist og komme med en pose fuld af små kriminelle orakelstene.

    Spelsauen

  2. #12
    Elsebeth Gæst
    Undskyld , men jeg er altså dybt kriminel så. Jeg har i sommers fået lagt 3 ton vaskede strandsten ude i min indkørsel og til min store glæde er de smækfyldt med smukke sten både med huller og også en del med spor af fossiler i.

    Har endda også et lille glas stående i mit vindue som kun er fyldt med vættelys i alle størrelser fra samme dynge sten.


    -Naaah , jeg tror nu også det kun er forbudt at hente store mængder sten til privatbrug på stranden. Så jeg fortsætter nu også med at fylde de smukke jeg finder i lommen.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg kan heller ikke lade være med at bukke mig ned og samle en spændende, sjov, flot sten op på stranden. Mest dem med huller i. Hos min mor har jeg et par flade sten (mindre end en hånd), hvor det ser ud som om, der er drysset sølvglimmer ud over. Det ser så spændende ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •