Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Perlesyning SOS!

  1. #11
    Gartner Gæst
    Thi hi, jeg kunne faktisk heller ikke rigtig finde ud af om du var alvorlig :-) men altså jeg lavede en fodbold, hvor jeg har fået opskriften fra Puskram. Den havde jeg også frygtelige kvaler med i starten, men fandt endelig ud af den.

    Nu må vi se hvordan det går med babystøvlen idag

  2. #12
    Ulla P Gæst
    *GGGG*

    Jeg havde associationer til fodboldfeaks - så jeg var skam helt alvorlig.

    Jeg er spændt på babystøvlen.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Hehe, jeg sad også og overvejede om jeg skulle pointere overfor Ulla at det var en fodbold i perler - men det er jo aldrig til at vide om hun driller os

    Gartner> Nogle gange virker perleopskrifterne mærkelige, også selv når man har mere erfaring. Jeg har præsteret en gang at se mig så blind på en opskrift, at jeg til sidst skrev til Stenboden og spurgte om de havde lavet en fejl i den *G* Jeg fik også hjælp af karina herfra, men lige lidt hjalp det desværre - jeg fattede det bare ikke. Så skete det lige pludselig! Det gik op for mig, fuldstændigt ud af den blå luft, og det viste sig jeg bare havde lavet en eller anden mærkelig tællefejl, så jeg følte mig lidt dum bagefter *G* Men nogle opskrifter skal altså åbenbart lige ind med skeer før man fanger idéen
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2007
    Geografisk sted
    Langeland
    Indlæg
    120

    opskriften??

    Tænkte på opskriften på baby støvlen, var det en man måtte få en kopi af? Skal se om jeg kan vove mig ud i det til vores barnedåb :)

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg vil da også gerne modtage opskriften på babystøvler hvis jeg må.
    Knus Rita

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2007
    Geografisk sted
    Langeland
    Indlæg
    120
    Rita> Har du nogle nemme opskrifter til perlesyning, hvor man ikk skal sætte de der vatkugler i? (undskylder hvis jeg ikk beskriver tingene rigtigt, men strikker og hækler mest ):)

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg skal kigge efter.
    Knus Rita

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2007
    Geografisk sted
    Langeland
    Indlæg
    120
    mange tak.. gerne noget der muligvis kan bruges til en barnedåb og 4 års fødselsdag.. ejer ikk en eneste opskrift selv da jeg ikk har lavet noget siden jeg var 13 år ca.

  9. #19
    Gartner Gæst
    Jeg vil meget gerne sende den til Jer
    Skal lige finde en ledig stund til at scanne den ind. Send evt Jeres e-mail i en pb til mig, så er det lidt nemmere at sende

  10. #20
    karina Gæst
    Husk lige at der er copy right på perle opskriften med babystøvlerne

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •