Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Kniplet julekort

  1. #1
    Viktoria Gæst

    Kniplet julekort

    Så er jeg begyndt at tænke i julekort.

    Jeg vil lige vise Jer mit prikkebrev, som jeg lige har lavet her i min ferie.

    Det skal forestille et vindue - jeg knipler det i rødt og sætter det på blåt karton, hvor jeg knipler et rødt hjerte, som skal hænge ned i vinduet.
    Jeg vil så sætte halve, hvide perler i vinduet som snefnug.

    Det var begyndelsen på årets julekort (det tager jo tid at forberede) selvom det er tideligt.
    I får fortsættelsen senere!!!
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Sidst redigeret af Viktoria : 11-08-2007 kl. 09:20 Årsag: Nyt den 11. aug. 2007

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vildt fedt det der.. og du så dele den med os andre
    HUSK juleidebanken
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    anjashobby Gæst
    øv jeg kan ikke se den

  4. #4
    Viktoria Gæst

    Kniplet julekort - nyt den 11. aug. 2007

    Jeg vil lige vise Jer mit prikkebrev, som jeg lige har lavet her i min ferie.

    Det skal forestille et vindue - jeg knipler det i rødt og sætter det på blåt karton, hvor jeg knipler et rødt hjerte, som skal hænge ned i vinduet.
    Jeg vil så sætte halve, hvide perler i vinduet som snefnug.
    Det var begyndelsen på årets julekort (det tager jo tid at forberede) selvom det er tideligt.
    I får fortsættelsen senere!!!
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud - og rart at forstå lidt om hvad det går ud på *G*
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    hej laver du kortet i halvslag el. helslag eller lærredslag. en rigtig god ide man kan jo sætte hvilket som helst figur i. ( hvor mange par pinde og hvilken størrelse tråd.) mange kniplehilsner vibeke skau

  7. #7
    Viktoria Gæst
    Hej vibeke

    Jeg laver kortet i lærredsslag og hjørnerne i halvslag - det var i hvert fald min mening da jeg lavede prikkebrevet - min Moder foreslog halvslagene i hjørnerne.

    Jeg bruger 6 par, men jeg tror tråden jeg knipler med måske er for tynd, så trådtykkelsen vender jeg tilbage med, men I får et billede af det færdige arbejde.

  8. #8
    Charitas Gæst
    Det glæder jeg mig godt nok til at se - Jeg så knipling i Vejle og er vildt imponeret over hvordan man kan sådan noget fint håndarbejde

  9. #9
    Mosekonen Gæst

    Kniplet julekort

    Hej
    Det bliver rigtig flot. Kniplede ting er utrolig flotte. Jeg glæder mig til at se det helt færdigt.

    Hej fra Mosekonen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •