Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Taske til Mp3 afspiller samt vandflaske for strandmotion

  1. #1
    dr.broadbrain Gæst

    Taske til Mp3 afspiller samt vandflaske for strandmotion

    Rock og rul dig tynd og fit.
    God eftersommer til alle
    Jeg høre til en af dem, der godt kunne blive lidt mere fit og flad, men finder det ulideligt kedeligt at løbetræne eller gå i fitnesscenter, men danse har jeg altid godt kunne lide. Jeg er derfor begyndt at danse mig fit og flad, og har stor fornøjelse ved at gøre det i naturen, i særdeleshed til solnedgangen ved stranden.
    Man kan vel bruge den musik man bedst kan lide, men selv har jeg mest glæde af at danse til orientalsk musik fra Bollywood, der er ofte har så komplicerede rytmer til velklingende musik, at snart sagt hver en legemsdel kan finde sin takt at danse efter. Jeg danser selvfølgelig ekspressivt med hele kroppen, og yder et stor indsats de først 20 min, for de er de sværeste at komme over, derefter går det hele som en leg. Jeg vil næsten sige, at man bliver høj af dansen, og man kan blive ved til man segner. Derfor danser jeg efter koge-ur, for ikke at komme til at overanstrenge mig.
    Nå men hvad har det med håndarbejde at gøre, jo jeg bruger jo en Mp3-player, og har brug for noget velafkølet vand, så Mp3- afspilleren, behøvede både en beskyttende trøje og en taske, og feltflasken, der ikke termo, behøvede ligeledes en taske, samt en isolerende trøje.
    Jeg fandt derfor på at bruge en gammel udtjent uldesweaters, som jeg med vilje vaskede for varmt, for at lade den stampe, og syede så ført en rullekravetrøje til min Mp3-afspiller, med den lille finesse at rullekraven sad indvendig, og derfor låste apparatet fast, når den først var iført trøjen. Derefter en trøje til feltflasken, så den kunne holde sig afkølet.
    Som materiale til taskerne benyttede jeg et par afrakkede bomuldscowboybukser, og bemærk den lille finesse til høretelefonerne på tasken til Mp3 afspilleren. Jeg havde ideen fra en holder til engangsservietter, jeg modificerede den lidt ved at sy den samme fra neden og ca 1/3 op.
    Nu var jeg velekviperet til min stranddans. Og nyder ofte solnedgangen med musik fra Bollywood dansende for fuld hammer.
    Dette kan jeg på det yderste anbefale alle.
    Med Venlig hilsen og god fornøjelse
    Dr. Brodbrain
    P.S. På de seneste er jeg begyndt at danse med et par skiver skåret ud af en tilpas tyk birkestamme i hænderne. Det giver lidt ekstra til armene – håber jeg.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    ingeborg Gæst
    Hvor herligt. Jeg kan godt forestille mig at det god motionsform, at danse rundt i sand med et par birketræer i armene

    Og de små tasker er bare smart fundet på.

    Du må da blive årets strandløve

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hvorfor har jeg ikke set dette indlæg?????

    Super godt, både med danse-motion, og dine filt-tasker.
    supersine669

    carpe diem

  4. #4
    OPR1 Gæst
    Superseje tasker.............og en lækker måde at få motion på.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er det tid til at lave sig sådan nogen, så vi kan holde armmusklerne igang til strikke sæsonene rigtig går i gang her i vinter
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •