Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: GPS tips med svenske len

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    GPS tips med svenske len

    For at søge i Sverige på en GPS , skal man have deres len, og dem har jeg scannet ind her..så man også kan stave dem på svensk
    Værsegod og print ud, jeg har "hakket" den over, så man kan se hvad der skrives...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi brugte vores GPS til at finde jer kære rokke medlemmer på vores rundtur på Sjælland , det gik fik ..

    Men der er en ting vi undre os over.
    Værebro når man sidder og indtaster æ ved at køre frem og tilbage, så det står korrekt, niksen intet fundet, men skriver man de ae så går den fint igennem.... Er der andre der har oplevet det, eller er det bare vores !!!! Det samme gælder for Vanløse, der er det Ø
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    ingeborg Gæst
    Vores GPS kan heller ikke finde ud af Æ Ø og Å, men man kommer hurtigt ind i vanen med at bruge ae, oe og aa istedet.
    Men men kan også bruge postnummeret som søgning.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ok det var fint med jeres tilbage meldinger, vi tænkte måske det var en fabriksfejl, den er jo ret ny Jens legetøj ...

    Uha man kan få meget garn for sådan en, bare ærgeligt jeg næste ikke køber garn
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •