Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 345678910 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 96

Emner: Vores brudekjoler

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den fik jeg ikke set da du lagde den ind Diddl hvor er i elegante, og hvilket arbejde.

    Nogen der har flere brude billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #62
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det kan da ikke passe der ikke er flere brudebilleder derude...

    Jeg har været til et par stykker af brylluper, har både været til min forældres, da de blev gift igen med hver deres partner, samt til min fasters bryllup ( osse et forlist et) har været brudepige to gange, ( rent toturer for mig) har lavet mad til nogle stykker og serverede til nogle stykker...
    også har jeg en ice queen kjole /jakke hængende på to giner i mit værksted, men ej færdige, men flotte..

    Men har aldrig faldt besvimet over brude kjoler, har dog set det som rent torturer at slæbe mig med på diveres brude messer..
    Har aldrig været gift og bliver det faktisk heller aldrig..
    En af mine bedste veninder gjorte i provokation mødte op på rådhuset i frokost pausen i et par slidte cowboy bukser, og i en tunika, også et bare støvletter.. hendes nu eks-mand havde brokkede sig over at det ikke blev i kirke..!

  3. #63
    Jane64 Gæst
    Jeg har lige fundet et billed fra mit bryllup , jeg blev gift d 30 april 1989 og mistede desværrer min mand d 9 Juni 1991 så jeg har valgt et billed som er taget sammen med min kære mormor som jeg desværre mistede året efter
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #64
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jane64 Se meddelelser
    Jeg har lige fundet et billed fra mit bryllup , jeg blev gift d 30 april 1989 og mistede desværrer min mand d 9 Juni 1991 så jeg har valgt et billed som er taget sammen med min kære mormor som jeg desværre mistede året efter
    gøre mig ond med din mand..

    Men jeg syntes nu at det er meget spændene og interessant at se hvordan brudekjolerne har set ud igennem tidernes løb..

    Kan forøvrigt godt huske puf ærmerne i 1989..

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    01 Nov 2008
    Geografisk sted
    9800 Hjørring
    Indlæg
    108
    Altså hvor er det bare hyggeligt at se jeres brudebilleder. det er sådan en dejlig dag hvilket skinner igennem på alle billederne. Vi blev gift den 22 maj 1999, så om ikke mange dage har vi 10 års bryllupsdag. Hold da op de år bare er gået hurtigt. Føler i der har været gift meget længere også sådan??

    Har lige lyst at dele med jer, at min mand i forbindelse med vores bryllupsdag har arrangeret en miniferie fra på mandag til torsdag. Hvorhen er en overraskelse! Uha jeg er ved at gå til af nysgerrighed
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    The pen is mightyer than the sword

  6. #66
    OPR1 Gæst
    Dette billede er fra mine forældres bryllup i november 1950.

    Det foregik på rådhuset, da de 2 måneder forinden havde fået min søster.
    Det var uhørt dengang, at få et barn før man var gift og da min søster døde få dage efter fødslen, mente de gamle i byen, at det var straffen for at mine forældre havde syndet.

    Jeg selv kom verden 9 måneder efter deres bryllup.

    Jeg kan huske min mors kjole, for den gemte hun i mange år. den er i en meget smuk grøn farve og hjembragt af min far, der sejlede på langfart.

    Mine forældre
    mor og far.jpg

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha uvidenhed kan gør meget skade.. men hvor er de søde de 2
    Sidst redigeret af hundeuld : 31-07-2010 kl. 19:05
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2009
    Geografisk sted
    Ribe
    Indlæg
    30
    Her er et par billeder af min brudekjole, blev gift 30. maj i år (2009)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er den enkel og elegant flot par .. er det Domkirken i blev gift i ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2009
    Geografisk sted
    Ribe
    Indlæg
    30
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hvor er den enkel og elegant flot par .. er det Domkirken i blev gift i ?
    Den er fyldt med perler og broderier, foran ved brystet, nede ved jorden og rundt på slæbet og op på midten af slæbet, men det er ikke til at se på billedet. Her er nogle modelbilleder af den, hvor man rigtig kan se den http://www.mariedete.dk/shop/Vare.aspx?serie=2

    Det første billede er af min far og jeg, det andet af min kjole bagfra, min mand og vores lille pige ved siden af.

    Nej det er i sct. Catharinækirken, den er hyggeligere, og mindre.

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 345678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •