Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 10 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 96

Emner: Vores brudekjoler

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Vores brudekjoler

    Hundeuld :

    Her får i min brude kjole,bente-1.jpg jeg har selv tegnet den, men fået Eva brudekjoler til at sy den.

    Vi blev gift i 1969 i Nordby kirke på Fanø

    Skriv hvilket år i blev gift, det ville være sjovt at se moden i årene der går.
    Sidst redigeret af hundeuld : 10-12-2012 kl. 22:10
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Hundeuld

    Vi skriver 1969
    Denne kjole gjorde at man blev forarvet, lige min venindes stil , hun har også selv tegnet den, men ikke syet den.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Ja, sin bryllupsdag er jo en af de største begivenheder i vores liv, og det uanset hvilken kjole man har båret. Jeg skulle have været gift i Århus Domkirke, hvor jeg var døbt og konfirmeret, og drømmen var jo selvfølgelig lang hvid kjole. Min mor var imidlertid en meget praktisk og sparsommelig sjæl, så hun syntes jo, at det var ikke noget at bruge penge på, når vi nu havde mere brug for nogle møbler. Dengang sagde man jo så ikke sin mor imod, "for hun vidste jo bedre..."så det med den lange i Domkirken blev forpurret og det blev i en lille lyseblå sag, og så på Århus Rådhus. Det var i det Herrens år 1966 og gommen var jo dejlig......og det er han stadig, her, snart 40 år efter.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Steffen

    Hejsa her er en model 1973 , beklager kan ikke skanne billeder ,og kan heller ej fotografere de eksisterende billeder , det bliver noget ??????

    Det er Winnies mormor som har syet den , hun var uddannet dameskrædder
    og da morfaderen var præst ,var det ham der svejste os sammen i Nysted kirke på Lolland .
    Han har forøvrigt også , døbt , konfirmeret og viet alle børnebørnene og et par oldebørn.

    1. model 1973 , samler støv i klædeskabet .
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet vtj

    Her kommer mit brudebilled. Jeg skulle ikke i hvid kjole med dertil hørende slæb. Vi tog en tur på rådhuset med familien. Eftermiddagskaffen fik vi i min svigermors kolonihave og så var de inviteret til aftensmad bagefter.

    Næste morgen vågnede vi og alle vores vinduer var dækket med sorte skraldeposer, en ganske harmløs metode.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Sørig

    Jeg glemte helt at rose jeres kjoler, I ser søde ud, dig og Hundeuld. Det er sjovt at se moden fra dengang. Den gang I blev gift, hvad var så mest moderne? lang eller kort?
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Lang for os gammel dags opdraget piger.
    kort for dem der var "sprælske "
    Sådan vil jeg sige, men der kan jo være andre meninger.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Jeg tror, at det med lang eller kort var et temperamentspørgsmål, og lidt efter hvor romantisk, man var anlagt. Jeg var og er stadig frygtelig romantisk anlagt, så det store "lange" bryllup ville have været en oplevelse for mig, men sådan skulle det jo ikke være. Min kære gom ville have elsket dit bryllup, vtj, det er lige ham, og jeg må sige, at havde det været i dag, ville jeg osse have foretrukket det...........sjovt som man kan forandre sig med tiden, ikk'???
    Jeg havde i øvrigt en veninde, som blev gift i domkirken, kort efter, at vi IKKE blev det, og jeg kan love jer for, hun var lårkort og kørte i Århus Stiftstidendes bryllupsbil, så det var rigtig smart
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet huginnbrogård

    I kan da også godt få et billede af en nyere model
    Det er fra 2002
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Susanne Frederiksen

    Her er jeg på vej til mit eget bryllup sidste år 2004. Vi blev gift på rådhuset ! Og det var langt fra et traditionelt bryllup, for vi valgte at holde åbent hus arrangement fra 13 til 18, istedet for det traditionelle med suppe, steg og is. Men det var rigtig godt !
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 1 af 10 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •