Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 33

Emner: KnitPro rundpinde-sæt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236

    Smiler KnitPro rundpinde-sæt

    Efter at have fulgt med i flere forskellige tråde herinde vedr. KnitPro (og andre strikkepindesæt) hoppede jeg med på vognen.
    Jeg har købt et "KnitPro Symfonie" rundpinde-sæt (med 8 str. pinde) og lige hentet det på posthuset.
    Jeg købte det hos "Rokkens egen" Jannie (så slap jeg for "bøvlet" med udenlandske websider osv.) og det er bare så fint.
    Glæder mig meget til at komme i gang med det 1. projekt på pindene - en islændersweater til min svigerdatter...
    Sidst redigeret af Enya : 03-11-2011 kl. 12:08 Årsag: Manglende tekst

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke med sættet. Jeg har også noget af sættet (forskellige pinde nr. og wire længder). Mine er af metal og jeg elsker dem. Jeg har også almindelige rundpinde og strikker næsten aldrig på andet end rundpind. Også frem og tilbage.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Tak for det.!
    Jeg har i forvejen 2 andre typer og 1 enkelt "løs" KnitPro, samt de fleste af mine strømpepinde er KnitPro - de er bare så lækre at strikke med.

  4. #4
    Tina Gæst
    Tillykke med dine nye strikkepinde.
    Det er dejligt at have noget godt 'kram'

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Tak for det.! Det "kører som smurt" med de nye pinde, som blev indviet i går.!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Jeg er også knitpro tilhænger og efter jeg nu har strikket med disse fantastiske rundpinde, tror jeg næppe at jeg kommer til at bruge andet.

    Jeg er startet lidt langsom, så har kun en str. 4 rundpind i flerfarvet træ.
    Så har jeg lige bestilt en str. 3,5 rundpind i metal, flere wire og mappe mv.

    En af grundene til at jeg er startet med kun at købe en rundpind i flerfarvet træ og en i metal, er at jeg er meget i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Jeg har før strikket med metal (almindelige) pinde og synes godt om det. Men er også vældig glad for den flerfarvet træ rundpind. Den er bare lidt besværlig at bruge til de mørke garner.

    Nu glæder jeg mig til at modtage sidste bestilling og prøve knitpro i metal rundpind.

    Den eneste advarsel jeg kan komme med, er at når man først har prøvet at skrikke med knitpro rundpind, så gør man aldrig andet (også når man strikker frem og tilbage) :-)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2010
    Geografisk sted
    Hørsholm
    Indlæg
    64
    Nu MÅ jeg vide det....... Bruges de dér Knitpro i stedet for ganske almindelige strikkepinde og kan man strikke efter helt almindelige strikkeopskrifter med dem?

    Kh FruP
    (der ikke ligefrem er en ørn til strikkerier)

  8. #8
    marion Gæst
    ja da fruP du kan strikke lige hvad du har lyst til med dem, strikker aldrig med andet end dem :-)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Knit pro er nøjagtig lige som almindelige rundpinde. Men man behøver ikke at skulle strikke maskerne over på en anden pind, hvis man vil strikker med en tykkere eller tyndere pind. Man skruer bare pindene af wirerne og skruer en anden størrelse pind på. Man kan også strikke med 2 forskellige numre pinde, hvis det er dét, man vil.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Jeg lægger lige et foto ind af mine pinde, som jeg købte i sidste uge.
    Som Kjelfred skriver er der kun et "men" - man bliver afhængig af dem...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Enya : 07-11-2011 kl. 20:06 Årsag: Tastefejl

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •