Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Vært lat.Veldig lat.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Vært lat.Veldig lat.

    Jeg har holdt på me hua mi.Men jeg har ikke vært her inne på nesten mange år (føles det som). Men det var bare latskapen som rammet meg.Men nu er jeg her igjen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg synes meget nemt man bliver ramt af latskapen - må være det der hedder dovenskab på dansk
    Det er alt for mørkt og hos dig er det måske mørkt det meste af tiden. Det bliver man ikke energisk af

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Stakkels Sifa. Det er jo også hundekoldt i Nordnorge. Koldere end vi har det her i Danmark. Og vi har ikke haft det for varmt i dag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Elsker vinter og mørketid. :) Glad i vær og vind.Er vel mere på arbeid jeg sliter.Jeg jobbet mandag,onsdag og torsdag.Mandag etter jobb gikk jeg tur med ei gruppe om kvelden.Tirsdag gikk jeg tur med ei eldre dame,onsdag bare jobb,torsdag jobb og tur med mandagsgruppen,fredag tur med den eldre damen og lørdag er jeg på en bruktbutikk.Stor trivdes med aktivitetene mine.Men så sluttet ho som jobbet 2 dager.Og da blei det sånn at jeg jobber 4 dager.2 fulle dager og 2 halve dager.Trives ikke så godt.Vi er mange som er uføre her i bygden,men ingen andre vil jobbe for 32,85 kr timen.Men den jobben er bare for å komme seg ut og være sosial,treffe folk o.s.v.Det er en vernet bedrift for oss som ikke kommer i vanlig jobb.De andre vil ha full lønn og full trygd.Jeg vil bare ha noe å gå til.Ikke føle meg utsparket fra å jobbe,vet jeg klarer mye,men takler ikke stress,men å kunne gjøre alt i mitt tempo.Det får jeg på Vekst bedriften. :) Jeg er født øverst i Finnmark,flyttet da jeg var 18 år til Trøndelag/midt norge,Strikkelene. :) Nu er dagene mine anderledes.Mandag har jeg jobbfri,og går tur med den eldre damen,torsdag jobb og tur med turgruppen,fredag jobb og tur med den eldre damen og lørdag er det frivillig jobb på bruktbutikken.Der storkoser jeg meg.Tar bilder og legger ut av hva vi har.Og får solgt mye da.Syntes bare dagene mine er litt tomme for aktiviteter (turer). :)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •