Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Før i tiden...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Før i tiden...

    da ikke "alle" var på Facebook.Da var det noen forumer som Rokken.Nå hadde jeg Rokken og Hobbyboden.Igår kom jeg ikke inn på hobbyboden,og idag står det at jeg er banned,og ingen årsak til hvorfor.Jeg har ikke skrevet mye der,annet enn skryt til de som legger inn bilder.Trudde først at ho som hadde forumet hadde stengt forumet.Så nå lurer jeg på om noen her inne vet noe om forumet/kan logge inn?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Desværre Sifa. Jeg kender ikke Hobbyboden.

    Men måske en anden kan hjælpe dig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Det er greit Strikkelene.Håper noen vet om det er meg som har gjort noe galt eller om forumet er slettet. :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    sifa er det et norsk forum eller dansk? Kan du prøve at skrive websiden? For når jeg slår det op på google så kommer der en butik frem og en blog men jeg kan ikke umiddelbart se noget forum?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    forum.hobbyboden.com Det er et norsk forum.Har vært noen som er der mer enn meg.Administrator har kanskje ikke vært der på lang tid.Har prøvd å sendt henne en melding og spurt.Ho har ei hjemmeside.Made By Manne.Der er det link til hobbyboden.Men kommer ikke inn der heller.Så det er mulig hun har slettet forumet. :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af sifa Se meddelelser
    forum.hobbyboden.com Det er et norsk forum.Har vært noen som er der mer enn meg.Administrator har kanskje ikke vært der på lang tid.Har prøvd å sendt henne en melding og spurt.Ho har ei hjemmeside.Made By Manne.Der er det link til hobbyboden.Men kommer ikke inn der heller.Så det er mulig hun har slettet forumet. :)
    sifa Hvis du trykker på der hvor der med småt står hobbyboden - på samme side hvor der står at du er banned kan du så komme ind som du plejer?
    For hos mig står der også jeg er banned - men jeg har aldrig været derinde før, men prøvede så at trykke på "hobbyboden" med småt i højre side og så kom jeg videre...?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Jeg har prøvd der og.Så da regner jeg med at forumet er slettet.Takk for hjelpen LIAC. Liker "trege" forumer.Da får man med seg det meste. :) Derfor holdt jeg til både her og der. :)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •