Ja så er dagen kommet hvor min ældste søn har sidste skoledag i 9. klasse.
Det er helt utroligt at tænke sig så mange år der bare suser forbi - selvfølgelig også med gode oplevelser, men tiden går bare stærkt nu
Vi bor tæt på hvor de unge mennesker skulle spise morgenmad med deres lærere, så jeg kunne tydeligt høre da de gik over mod skolen
Håber de unge mennesker får sig en rigtig dejlig dag - en dag de kan tænke tilbage på med smil på læben

Min yngste har glædet sig i snart en hel uge, for hun har fortalt at hun snakkede med nogen af pigerne fra 9. klasse som spurgte hende om hun ville have lyst til at komme op på scenen - en af mine andre børn har så sagt at det må være fordi hun er blevet "nomineret" noget afgangsklasser laver til sidste skoledags-arrangement.
Det eneste min yngste har snakket om i snart en uge er at hun kommer til at stå ved siden af min ældste (for det sagde pigerne hun ville komme til) og det vil hun rigtig gerne - så jeg håber alt forløber som det skal

Nu er jeg færdig med støvsugningen - så her er klar til min yngste får legeaftale i dag så nu kan strikketøjet komme frem

Håber I alle får jer en rigtig dejlig dag - og rigtig dejlig weekend når I når dertil