Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Fortsatt bra her.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Fortsatt bra her.

    Her i Osen kommune har vi vært heldige i disse korona tider.Bank i bordet.5 stk har hatt/vært i karantene.Vi har seilt smertefritt igjennom kan vi si. Idag var jeg på kontroll med diabetesen på sykehuset i Namsos.Elsker byturer,men denne gangen var det kun på sykehuset,fikk ny instilling på insulinpumpen,pratet litt,også rett hjem.Ikke innom noen butikker.Også jeg som absolutt skulle ha handlet mye.Men det kommer ei ny tid,enten i år eller neste år.Tålmodighet må til,og handlelisten blir lengere.Jeg liker å se varene jeg skal kjøpe,derfor handler jeg ikke på internett. Håper dere alle har det bra.Ser dere er iallefall veldig kreative i konkurransen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Dejligt at høre at det går godt hos dig sifa

    Og rigtig dejligt at se dig inde på konkurrencesiden - det er så hyggeligt

    Jeg har døjet med noget svimmelhed i 5 dage efter jeg fik et migræneanfald fredag den 2. April - og i forgårs sprang et vandrør - i første omgang kunne jeg ikke forstå hvor vandet på gulvet kom fra, men til sidst fik jeg øje på hullet i vandrøret - heldigvis er det blevet lavet så det er godt igen - men det var ikke sjovt mens det stod på og jeg lagde virkelig mærke til hvor meget det varme vand i hanen betyder når man skal vaske hænder - for det var rimelig koldt

    Så er jeg også igang med at forberede en sang - min dreng Lucas skal konfirmeres og selvom vi ikke skal holde stor fest, så skal han have en sang
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Oi LIAC,har hørt andre fortelle om migrene.Svimmelhet er sikkert ikke godt det heller.Du har fått alt på en gang. Skal ikke klage for at jeg ikke fikk på butikker.Det er det vi nordpå kaller for å syte. :)
    Vann kan skape mye skader.Bruker å si at jeg vil heller være strømløs enn vannløs.Bare tenk på å gå på WC.Det er ett mareritt. Ta godt vare på seg selv. :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er dejligt at høre fra dig, Sifa.

    Hvis jeg ikke har strøm her, så har jeg heller ikke vand. Min vandpumpe er elektrisk. Jeg kunne nok klare mig med varmen fra brændeovnen.

    Jeg bryder mig heller ikke om at handle på internettet. Har kun gjort det meget få gange med garn, strikkeringe og sådanne ting.

    Madvarer vil jeg helst selv købe i en rigtig butik. Så ved jeg, at jeg får, hvad jeg gerne vil have. Jeg handler kun én 1 gang om ugen. Så er det med at tænke mig om, hvad jeg mangler.

    Ellers går jeg rundt og hygger mig. Kigger på min computer eller mit tv. Om dagen hører jeg meget radio. Så kan jeg lave noget samtidig. Jeg får strikket en del i øjeblikket.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Dejligt at høre at det går godt hos dig - også selv om du ikke kommer ud i butikker. Du sparer masser af penge til senere
    Min mand skal have sin første vaccination i morgen og hvis vi kan tro på vaccinekalenderen kommer der snart en indkaldelse til mig.
    Vi køber ind én gang om ugen og kommer ikke meget omkring - det sker mest i telefon og via computeren når vi 'snakker' med nogen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af sifa Se meddelelser
    Oi LIAC,har hørt andre fortelle om migrene.Svimmelhet er sikkert ikke godt det heller.Du har fått alt på en gang. Skal ikke klage for at jeg ikke fikk på butikker.Det er det vi nordpå kaller for å syte. :)
    Vann kan skape mye skader.Bruker å si at jeg vil heller være strømløs enn vannløs.Bare tenk på å gå på WC.Det er ett mareritt. Ta godt vare på seg selv. :)
    Ja sifa jeg havde heldigvis "kun" synsforstyrrelse ved den sidste migræne - plejer ellers at slutte af med en dundrende hovedpine, men den slap jeg heldigvis for denne gang. Det er ikke så tit jeg har migræne så det er altid noget - men første gang at den gav mig svimmelhed over flere dage.
    Ja jeg er også rigtig glad for at jeg opdagede vandet på gulvet så hurtigt som jeg gjorde - ellers havde det måske set endnu værre ud, men det var heldigt det skete i bryggerset hvor der er rist til afløb og ikke skete inde i et værelse ved radiatoren - for så kunne trægulvet hurtigt blive ødelagt.

    Strikkelene - det er sørme heldigt du har brændeovn hvis uheldet skulle være ude (lad os håbe det ikke sker).

    Inge K - begge mine svigerforældre og min mor har tid til vaccination i denne uge så det bliver rart for dem at komme igang med den proces. Så må vi se om tidsplanen holder for os andre eller om den bliver meget forsinket nu hvor der er noget bøvl med de 2 af vaccinerne.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, der har heldigvis kun været strømafbrydelse her nogle få gange. De blev hurtigt fundet og repareret af en fra Energi Thy-Mors. Den længste varede under en time ellers var det ca. en halv times tid det tog.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •