Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hjemme påske.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Hjemme påske.

    Atter ei påske feires hjemme.Men det går bra.Vi har skype så det går an å prate med barn og barnebarn å samtidig se de.Vi har ikke hytte,det gjør ingen ting.Trives best ves sjøen.Og imorgen skal jeg sove lenge. :) Håndarbeid får tiden til å gå fort.Har ett par lester som påskehåndarbeid.Om jeg finner på mere,det får vi se.Og jeg er frivillig på en bruktbutikk,idag måtte jeg innom.Fant ikke påskepynten.Så da ble det 3 duker og ei påskekrukke.Det er nok,egentlig.Dere får ha ei riktig god påske,om jeg ikke kommer innom iløpet av påsken.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tak skal du have, Sifa.

    Jeg skal også bare være hjemme. Og alene (som jeg altid er). Min søster har valgt at være hjemme hos sig selv i påsken og det respekterer jeg. Jeg skal også bare hygge mig med tv, computer, radio og en masse strikkertøj (særlig mine strikkeringe). Jeg laver ikke fin middag til mig selv, men tager en gang kylling i karry og jeg skal da også have "Skidne æg" (hårdkogte æg i sennepssovs. Jeg spiser ris til. Men lammesteg laver jeg ikke til mig selv. Det må vente til jeg igen kan holde påske med min søster.

    Også god påske fra mig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg skal også være hjemme - ingen besøg og ingen gæster, så vidt jeg ved
    Men så kommer jeg nok lidt længere med ukrudtet og mit gravearbejde i køkkenhaven - ikke noget så skidt at det ikke er godt for noget

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Tak skal du have, Sifa.

    Jeg skal også bare være hjemme. Og alene (som jeg altid er). Min søster har valgt at være hjemme hos sig selv i påsken og det respekterer jeg. Jeg skal også bare hygge mig med tv, computer, radio og en masse strikkertøj (særlig mine strikkeringe). Jeg laver ikke fin middag til mig selv, men tager en gang kylling i karry og jeg skal da også have "Skidne æg" (hårdkogte æg i sennepssovs. Jeg spiser ris til. Men lammesteg laver jeg ikke til mig selv. Det må vente til jeg igen kan holde påske med min søster.

    Også god påske fra mig.
    Vi er 2,å kommer ikke til å ha fine middager.Men mett skal vi bli,uansett. Gubben ser mye tv,og jeg ser på PC'n å gjør håndarbeid.Men godt med noen fridager. :)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Jeg skal også være hjemme - ingen besøg og ingen gæster, så vidt jeg ved
    Men så kommer jeg nok lidt længere med ukrudtet og mit gravearbejde i køkkenhaven - ikke noget så skidt at det ikke er godt for noget
    Vi er mange som feirer påske hjemme,har jeg forstått.Da er det viktig at vi finner på noe å gjøre,i disse tider.Hagearbeid er flott.Regnet er en velsignelse for meg,da slipper jeg å rydde ute rundt huset. Er litt sur vind også.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Rigtig hyggeligt at høre om jeres påskeferier - her er vi også "bare" hjemme. Men det er også hyggeligt - vi har haft besøg af påskeharen hele 3 gange - men vores yngste Isabella ville nu gerne have besøg af påskeharen hver dag og helst med medbragte søde sager

    Jeg går og tager tilløb til at komme lidt i gang i haven nu hvor det er blevet lidt mere solrigt, men er ikke kommet igang endnu - men nyder at se alle forårsblomsterne kommer frem ude i haven...

    Indenfor hygger jeg mig med restestrømper til de hjemløse - men har fået lavet et par rigtig fine regnbuestrømper til Isabella inden og de kommer også snart på pc'en
    Rigtig glædelig påske til jer alle (også til alle jer, som for tiden, kun har overskud til at kigge med herinde)
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Aug 2011
    Geografisk sted
    bogense
    Indlæg
    486
    min påske i år er lidt anderledes en den plejer . Jeg har købt en campingvogn og den har jeg kørt på Trelle næs så der står den hele foråret , så der er dømt rent afslapning og hygge med bøger og strikketøj
    god påske til alle jer herinde på rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Dejligt sted du har valgt, hvis det er Trelde Næs. Det er en af Dancamps pladser.
    Muligheder for mange gode traveture i skov og ved vandet
    Et par steder i skoven, er der en del Gøgeurter og Kodrivere. Begge fredede planter. Desværre er der noge der er fristet til at grave dem op, hvis de finder dem.
    Håber du fået et godt forår der.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    12 Aug 2011
    Geografisk sted
    bogense
    Indlæg
    486
    ja tak bedstemor, en stave fejl, her er dejligt og kun en times kørsel fra Bogense , og alligevel væk fra dagligdagen

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Jeg klarte å få Blærekatarr,på Finmarksdialekt "pessefeil" .Legevakten ligger 1,5 timer unna oss.Prøvde å kurere med mye vann med sitrondråper i.Var det eneste jeg hadde i huset til hjelp.Det fungerte faktisk.Er mye bedre.Idag kjøpte jeg Tranebærkapsler.Mange har sagt at det hjelper.Tirsdag skal jeg levere en urinprøve for å høre hvordan det ligger an.Om jeg kan slutte med remediene. :) Å når jeg aldri visste når jeg måtte på do,var det best å holde seg hjemme.Har ikke turt å gå turer. :)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •