Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 105

Emner: Marts Konkurrence på Rokken 2021

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Marts Konkurrence på Rokken 2021

    Her kan du vise hvad du er gået igang med/hvor langt du er nået med de projekter fra håndens arbejde du laver til fordel for De hjemløse / socialt udsatte her i Danmark så du får et lod pr. færdigt arbejde i denne konkurrence for medlemmer på Rokken 2021

    Deltagerliste Marts 2021:

    1. anje03 (tilmeldt 9. Februar) Præmieønsker: "Det hele" især strømpegarn. 2 lodder.
    2. Bente Kristine (tilmeldt 10. Februar) Præmieønsker: "Det hele" pånær vin og bøger. 9 lodder
    3. Strikkelene (tilmeldt 10. Februar) Præmieønsker: Strømpegarn, bøger, lampe, flaskerne, alle søde sager, garn, Strikkepinde. 4 lodder
    4. Inge K (tilmeldt 10. Februar) Præmieønsker: "Det hele". 5 lodder
    5. StrikkeBente (tilmeldt 13. Februar) Præmieønsker: "Det hele". 4 lodder
    6. Ullatobiesen (tilmeldt 18. Februar) 16 lodder overført fra Februar Præmieønsker: "Det hele". 26 lodder

    Vindere trækkes 21. Marts 2021.

    Ps. Husk at læse regler for deltagelse - de vigtigste er:
    1. pr stk færdigt projekt får du 1 lod
    2. Du skal skrive mindst 3 gange om ugen eller i alt 12 forskellige dage i løbet af de næste 4 uger inde i denne månedstråd.
    3. Du må ikke redigere i dit indlæg på nye datoer, men skal i stedet lave et nyt indlæg da jeg på denne måde bedst kan registrere hvor mange dage du har været inde i tråden og været aktiv derinde.

    Du kan i dine indlæg fortælle hvor langt du er nået med dit eget projekt, kommentere andres projekter så længe det er emnet projekter til 2021 konkurrencen I taler om så tæller jeres indlæg med som aktivitet i tråden.

    Jeg glæder mig rigtig meget til at følge jer alle
    Sidst redigeret af LIAC : 21-03-2021 kl. 09:43
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •