Jeg er startet på en hue, men den når jeg ikke at få med før til marts??
image.jpg
![]() |
![]() |
|
Jeg er startet på en hue, men den når jeg ikke at få med før til marts??
image.jpg
3 cm rib og jeg kan lukke den af.
SDC11418 (2).jpg
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Besked nr. 38 her:
http://rokken3.dk/forum/showthread.p...939#post396939
Færdig med halsedissen.
Lod nr. 4 til mig.
Fra nu af bliver det til marts, jeg strikker.
![]()
Dejligt at se så produktive I er og aktive i tråden
1 lod til Inge K for halstørklædet
1 lod til StrikkeBente for futterne
1 lod til Strikkelene for halsedissen
Jeg håber I alle har nået at få skrevet det i skal herinde for at jeres lodder gælder - sidste chance for at skrive herinde så det tæller med er i morgen aften 23.59 så tæller jeg efter - men først søndag morgen - glæder mig sådan til der skal trækkes lod om de flotte gaver som I kan være heldige at vinde![]()
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke
Jeg lægger ikke mere ind på denne side af den 21.. Hvad jeg lægger ind senere i februar går til marts måned.
![]()
Mit næste arbejde er en herreslipover. Mønstret jeg strikker efter er til en trøje og strikkefastheden passer ikke.
Jeg har regnet på det så maskeantallet passer og jeg vil strikke kanterne ved ærmerne som i halsudskæringen. Jeg er spændt på om det kommer til at se ordentlig ud - ellers må jeg jo lave almindelige kanter på.
151385840_3653342611459522_948483182715199570_n.jpg
Jeg kommer vist til at have god plads i min taske næste gang jeg skal til Videbæk, hvis jeg skal have mine præmier med hjem.
![]()
Har fået begyndt på et halstørklæde, men det kommer vist med i marts-konkurrencen.
IMG_20210220_112841.jpg
nøj der bliver lavet mange fine ting
hej Lone Ida du må gerne slette mine lodder da jeg ikke har været så flittig på rokken grundet trvlhed med genbrug take away