Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Is under snøen.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Is under snøen.

    Ene datteren vår bor i Tromsø.Mannen hennes fikk ett veldig komplisert brudd i kravebeinet.Det skjedde på fredag.Idag skulle han opereres,men fikk beskjed om at operasjonen var utsatt til torsdag.Han har så vondt,når han går,sitter eller ligger,men er ikke den store klageren.Ifjor på denne tiden brekte datteren vår en tommel på skitur,men det gikk bra,når ho fikk gips.Å ifjor sommer klarte jammen meg ene barnebarnet vårt i Tromsø å knekke en arm,ho datt.Ho slapp operasjon,å alt gikk bra.Måtte nu spørre om de fikk egenandelrabatt,i og med at 3 stk hadde skadet seg på under ett år. Så vær forsiktig når det er snø og is. Kjedelig å sitte med hender gipset,man får ikke gjort så mye på noen uker.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Uh ha da da - det er godt nok også voldsomt at de alle 3 har været så uheldige at komme til skade indenfor et år - men godt de alligevel kan lave sjov med det
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Uh ha da da - det er godt nok også voldsomt at de alle 3 har været så uheldige at komme til skade indenfor et år - men godt de alligevel kan lave sjov med det
    Man kan ikke sitte og uffe seg. Ortopeden som opererte kneet mitt sa:du må aldri miste ditt humør.Da han var å så på kneet og fortelle meg om operasjonen,kom det fra meg:når jeg endelig kom meg på bytur til Trondheim så får jeg fan meg ikke ut på byen.Han syntes det var morsomt sagt.Jeg så/ser humor i alt.På operasjonsbordet,spurte jeg om de ikke kunne ta litt fettsuging,magereduksjon og fjerne rynkene med det samme jeg var der. De storlo av meg.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Uha! Det lyder ikke godt.

    Jeg slap også for operationer i begge mine knæ og min højre albue. I albuen var det noget, jeg fik slået af led, da jeg faldt den 1. april 2016. Jeg har sommetider lidt ondt i knæene, men ikke mere end jeg kan klare det.

    Ja, pas på, når det er glat udenfor. Min mor faldt og brækkede hoften den januar dag, Prins Christian skulle døbes. Hun døjede med smerter resten af sit liv. Og oven i det fik hun knogleskørhed, rygerlunger og knoglemarvsblodkræft. Jeg er glad for, at hun ikke kom til at opleve al denne corona/covid 19 nu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Uha! Det lyder ikke godt.

    Jeg slap også for operationer i begge mine knæ og min højre albue. I albuen var det noget, jeg fik slået af led, da jeg faldt den 1. april 2016. Jeg har sommetider lidt ondt i knæene, men ikke mere end jeg kan klare det.

    Ja, pas på, når det er glat udenfor. Min mor faldt og brækkede hoften den januar dag, Prins Christian skulle døbes. Hun døjede med smerter resten af sit liv. Og oven i det fik hun knogleskørhed, rygerlunger og knoglemarvsblodkræft. Jeg er glad for, at hun ikke kom til at opleve al denne corona/covid 19 nu.
    Uff,det var trasig med din mor.Mange ganger er man glad for at ens eldre slipper å oppleve det siste årets trasige tider.Mye isolsajon.Du har selv vært uheldig.Man skal være glad for det man klarer.Bruker å si :det er de som har det verre enn meg. :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, Sifa! Det har du ret i. Der er mange, der har det værre end os.

    Det er helt i orden med mig og isolationen. Jeg er vant til at være meget hjemme hos mig selv. Og jeg synes selv, at jeg har fået lavet en del håndarbejde i coronatiden. Og jeg har selvfølgelig også set tv (mest om aftenen).

    Det eneste jeg savner er at kunne tage til hobby messer og Uldfestival i Saltum. Men den åbner nok igen, når vi er sluppet af med coronaen. Jeg savner også at kunne tage en tur til Videbæk. Men før det bliver bedre tager jeg ikke derned.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •