Citat Oprindeligt indsendt af AnnaBunny Se meddelelser
Hvordan endte historien? Blev der nogensinde skiftet batterier i den røgalarm? Var der rent faktisk mere sne i hurup end i thy? Og hvad med anemonerne og tulipanerne? ER der stadig liv i dem? jeg savner en update Strikkelene. Dont leave me hanging her :) Og ligger du inde med nogle gode tips til tulipan løg tager jeg også gerne imod med kyshånd. Jeg er helt ny husejer selv, og er stille og roligt ved at forme vores hjem og have, og det er jo altid skønt med inspiration fra jer kyndige. Så jeg håber ikke i har droppet tråden helt?
Undskyld, jeg tror, jeg misforstod dig.

Nej, jeg fik ikke skiftet batterier, da jeg ikke har fået købt nye.

Der var ikke mere sne i Hurup end her (Hurup er kun 15 km væk). Den næststørste by her i Thy. Den største er Thisted.

Anemonerne er afblomstret nu. Tulipanerne er der stadig.

Jeg er ikke særlig have kyndig. Tulipanløgene er nogle min søster og jeg engang gav vores mor i fødselsdagsgave for mange år siden. Jeg gør ikke noget ved dem. De ligger bare i jorden og kommer igen år efter år.

Og det gør andre blomster også.

Se også i min første tråd her: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...huset-i-Sydthy

Det er jo bare små historier om min hverdag her med dyr og blomster og hvad jeg oplever.