Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Please en abb til Rokken.dk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210

    Please en abb til Rokken.dk

    Jeg er en doven hund (indrømmer da i det mindste????), og synes det er træls, at har jeg ikke brugt Rokken en stykke tid, er jeg ikke logget ind. Og kunne jeg så bare kunne logge ind, samme forum, jeg var her, var det okay. Men nix, er nødt til at slette forum, og starte på en frisk. Og kan selvfølgelig ikke huske, hvor jeg var ved at læse på Rokken. HJÆÆÆÆÆÆLP
    supersine669

    carpe diem

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg skal lige forstå dit spørgsmål supersine669 - hvordan er du nødt til at slette forum?

    Hvis du skal finde frem til de indlæg du eventuelt ikke har læst endnu så plejer jeg at trykke på: Seneste emner eller dagens indlæg på forsiden i venstre side...
    Ellers skal jeg gå ind under forum og kigge hvor jeg evt. ikke har læst med endnu - det tager lidt længere tid, men så kan man se om man har fået det hele med :)

    Hvis det ikke har hjulpet dig så skriv meget gerne igen så vil jeg forsøge at hjælpe

    Og dejligt at se dig herinde
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Fordi jeg åbenbart bliver logget ud.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Tror jeg forstår dit spørgsmål nu...

    Jeg plejer at have dagens/sidste emner i et billede og så højreklikker jeg så de forskellige steder jeg læser kommer i nyt vindue - på den måde mister jeg ikke listen over hvor jeg er "nået til" i dagens indlæg.

    Håber det måske kan hjælpe dig?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Mange tak søde LIAC. Men mit største problem er, at jeg bliver logget ud, og er nødt til HELT at slette, og starte på ny. Har prøvet at logge ind - hjalp ikke. Prøvet at komme nu, og så ind (uden at slette Rokken) - hjalp ikke. Slettede, og start på ny, men "genbrugte" den sidste jeg brugte (selvfølgelig Rokken) - hjalp ikke. Eneste der hjælper pt, er at slette Rokken, og når jeg vil ind igen, skal jeg slette det foreslog teksten, og skrive "Rokken.dk". Men bliver lidt træt, når det er gang på gang på gang.... ????

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg logger slet ikke ud. Er logget ind hele tiden. Når jeg kommer herind, så klikker jeg på knappen "forsiden" og så er jeg herinde.

    Du skal bare sætte et "flueben" i "husk mig". Så kan du blive herinde uden at logge ud.

    I adresse linien står der: http://rokken3.dk/forum
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Er det rigtigt, at HTML kode skal være fra?

    Det står der forneden:
    HTML-kode er Fra
    Nu skal jeg se, om jeg igen har fået "Font", "Size" og "A" (skriftfarve) til at virke.

    Ok, jeg prøver. Nej, der er intet i de knapper.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •