Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 124

Emner: Januar Konkurrence på Rokken 2021

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Så har jeg forstået. Jeg er på Rokken næsten hver dag, men jeg skal minimum skrive på Rokken? Bare for at være sikker ????

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af supersine669 Se meddelelser
    Så har jeg forstået. Jeg er på Rokken næsten hver dag, men jeg skal minimum skrive på Rokken? Bare for at være sikker ????
    Ja, du må meget gerne lægge dine billeder fra start til slut i din egen årstråd hvis du har sådan en herinde, men du skal mindst skrive 3 gange om ugen inde i den måneds tråd du deltager i konkurrence i, hvor du henviser til hvor billederne lægger (fx i marathon til hænder, årstråd, til børn og voksne tråden osv.)
    dvs. hvis du deltager i Februar måned, så skal du skrive i februar tråden mindst 3 gange om ugen, men gerne flere gange - du må også meget gerne skrive i andre tråde, men for at jeg kan holde styr på hvem der er aktive i konkurrencen i den måned så skal det være i den eller de månedstråd/e du deltager i konkurrence i, at du skriver mindst 3 gange om ugen.
    Samtidig skal man huske at melde sig til den nye måneds konkurrence inde i tilmeldingstråden eller ved at skrive mail til liac@rokken.dk senest den 20. i hver måned så jeg kan skrive dig på listen til næste måneds konkurrencetråd.
    Ny måned og ny konkurrence starter den 21. i hver måned - samme dag som vinderen af månedens konkurrence bliver fundet.
    f.eks. Januar vindere bliver fundet den 21. Januar,
    Februar måneds konkurrence starter 21. Januar og disse vindere bliver fundet 21. Februar,
    21 Februar starter Marts måneds konkurrence og vindere af Marts måneds konkurrence bliver fundet 21. Marts. osv....
    Sidst redigeret af LIAC : 15-01-2021 kl. 07:35
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.490
    140005914_2748418232139586_7765562500176168130_n.jpg

    et par mere i en str. Small - 34 gram er der brugt.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •