Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 13 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 124

Emner: Januar Konkurrence på Rokken 2021

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Mit næste projekt bliver en hue eller et par strømper, men de når nok først at blive færdig til februar konkurrencen ??

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af supersine669 Se meddelelser
    Det kan sagtens være i en almindelig bil. Hvordan gør man opmærksom på, at nu er "loddet" klar? Foto til dig, eller hvordan gør man det?
    For at få et lod til den måneds konkurrence man er med i skal man opfylde disse regler som står under information om konkurrencen: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...A5-Rokken-2021

    Regler:
    Du skal være medlem på Rokken.dk
    Du skal helst være aktiv dagligt, men mindst være aktiv 3 gange om ugen hvor du viser og skriver hvor langt du er nået med det du strikker/hækler/kreerer, så jeg og rokkens andre medlemmer kan følge med I hvor langt du er nået og blive inspireret af det du er igang med.
    Du skal lave mindst 1 ting I løbet af den måned. Hvis du kun ønsker at lave en ting hver måned er du velkommen til det, men har du mere tid og energi så bare kom igang og få lavet alt det du kan – jo flere ting du laver jo flere chancer er der for at jeg trækker netop dit navn op af skålen og jo flere ting vil de hjemløse og socialt modsatte derfor også kunne modtage.
    Hver gang det bliver den 21. I hver måned og de heldige vindere er trukket – så tømmer jeg skålen for lodder, så man skal lave 1 ting hver måned hvis man vil deltage hver måned.
    Uanset om du er varmestuestrikker eller ej, så skal du tage kontakt til det depot/garncentral under Varmestuestrik Danmark du er tættest på for at indlevere det færdigstrikkede/hæklede eller sende direkte til mig med post (her betaler du porto) og får udleveret adr. I personlig besked.

    ...

    Den garncentral der er tættest på dig må være Ingrid - men uden at jeg lige har talt op, så er jeg ikke sikker på om du har skrevet mindst 3 gange om ugen i de uger du har været tilmeldt?
    Hvis du ikke har det så er loddet ikke gået tabt, du vil dog ikke kunne bruge det i denne måneds konkurrence, men vil kunne deltage i næste måned og bruge det som et lod der...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af anje03 Se meddelelser
    Mit næste projekt bliver en hue eller et par strømper, men de når nok først at blive færdig til februar konkurrencen ??
    Det bliver spændende at se om du når at blive færdig med næste projekt i denne måned eller om du også vil deltage i næste måned og tage den med som lod der
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Bente Kristine Se meddelelser
    Vedhæftet fil 95460 Det blev til dette par i grå/grøn mix. Det røde garn må vente lidt.
    jeg har en rest af det grønne som jeg vil mixe med en anden grøn. Håber der er nok. Vedhæftet fil 95461
    Rigtig flot Bente Kristine - endnu et lod til dig Spændende også at se det næste projekt på vej
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Her er damehuen (som skulle have været en herrehue). Den bliver for stram til et mandehoved.

    Jeg er ikke helt færdig med den endnu.

    SDC11365 (2).jpg
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg er ved at være halvvejs med et par pulsvarmere i 2 grønne nuancer, så jeg strikker begge på en gang for at være sikker på at de bliver ens

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Den ser rigtig fin ud Strikkelene

    Det er rigtig godt at høre morstrik - strikker du dem begge på en rundpind?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Hej morstrik,
    Jeg strikker også pulsvarmere, vanter og strømper på rundpinde og 2 på engang, som du skriver, sikker på de bliver lige lange og aldrig træls, at skulle igang med nr 2????

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Det bliver spændende at se om du når at blive færdig med næste projekt i denne måned eller om du også vil deltage i næste måned og tage den med som lod der
    Nej tror ikke jeg når mere i denne måned (min mand har bestilt et par sokker??), men jeg vil gerne deltage i næste måned.
    Er dette tilmelding nok ?

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg er nu færdig med første luffe og begyndt på den anden.
    I sidste uge skrev jeg videre på mit første indlæg - #37, men nu gør jeg som I andre

Side 8 af 13 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •