Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 13 FørsteFørste ... 78910111213 SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 124

Emner: Januar Konkurrence på Rokken 2021

  1. #101
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg kom i tanke om et halstørklæde, jeg har haft færdigt i lang tid. Brugte tid på at hækle en pæn kant hele vejen rundt om det.

    Det kan du finde i besked nr. 13.

    Så har jeg lige pludselig 3 lodder.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #102
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg er gået igang med et nyt sjal, men det når ikke med i denne omgang

  3. #103
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Skriver jeg nok herinde?

    Jeg er snart færdig med huen. Mangler kun ca. 2 cm før jeg lukker af.

    Her er den: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...526#post396526

    Besked nr. 12.

    Har jeg så 2 lodder nu?
    Ja det har du Strikkelene, den var lige smuttet for mig - godt du er vågen

    Jeg har lige været inde og lave en "opgørelse" over hvor aktive I har været herinde i tråden, så det jeg kan se hvis jeg har talt rigtigt så er der kun 2 af jer som stadig har chance for at vinde præmier i januar konkurrencen. Det er Strikkelene som har skrevet 12 indlæg i alt og anje03 som skal skrive både i dag den 18, den 19 og den 20 for at være med i lodtrækningen om de dejlige præmier.

    De af jer som ikke har nået at få skrevet 3 indlæg om ugen i januar konkurrencetråden - I får jeres lodder ført over til februar måneds konkurrence, I skal så bare huske at for at komme i betragtning til februar måneds præmier så skal I skrive herinde mindst 3 gange om ugen. Jeg godtager også 12 forskellige dage jævnt fordelt på den måned konkurrencen løber over, men det skal omhandle enten jeres eget eller de andre deltageres projekter til konkurrencen. I må også gerne snakke om hvad I overvejer at lave - bare det at I "snakker" herinde og viser fremgang i jeres projekter af og til - det vil jeg rette til når vi starter med februar måned.
    Spørgsmål må meget gerne stilles men bliver ikke regnet med som "snak" i konkurrencetråden da der er en seperat tråd til spørgsmål.

    Tallene er datoerne hvor der er skrevet indlæg, hvis man skriver flere indlæg samme dag - det må man meget gerne, men det tæller kun for 1 indlæg.

    Bente Kristine: 1, 3, 9, 10, 12, 15, 17,
    Strikkelene: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    morstrik: 2, 3, (6,) 8, 11, 13, 14, 17,
    StrikkeBente: 3, 6, 16,
    supersine669: (4 hører til under tilmelding), (4 hører til under spørgsmål om konkurrencen) (10 hører til under spørgsmål), (11 hører til under spørgsmål) (14 hører til under spørgsmål) Hvis der blev snakket om kræmmerhuset som var ved at skulle laves så var det et godtaget indlæg
    anje03: 5, 6, 7, 8, 10, 12, 13, 15, 16, 18,
    Inge K: 5, 6, 8, 13, 15,

    I må meget gerne gå ind og tælle efter - jeg kan godt have lavet en optællingsfejl, men så har vi tid til at rette op på det.

    Man må helst ikke gå ind og edit i sit indlæg, men skal skrive nyt på den måde kan jeg bedst se hvor mange dage I har været inde og skrive når jeg skal tælle sammen :)

    Skriv endelig i spørgsmål om konkurrencen http://rokken3.dk/forum/showthread.p...A5-Rokken-2021 hvis der er noget I er i tvivl om
    Sidst redigeret af LIAC : 18-01-2021 kl. 17:08
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #104
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Min hue er kommet lidt længere, forsøger at få den færdig til januarkonkurrencen
    image.jpg

  5. #105
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af anje03 Se meddelelser
    Min hue er kommet lidt længere, forsøger at få den færdig til januarkonkurrencen
    image.jpg
    Det ser rigtig godt ud anje03
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #106
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    Knebel
    Indlæg
    1.379
    Hej, jeg tror, du forveksler mig med Bente Kirstine. Jeg er StrikkeBente, depotbestyrer i Aarhus. Jeg har uploaded to par færdige futter.

  7. #107
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af StrikkeBente Se meddelelser
    Jeg er startet på et par futter. De færdige futter er lagt ind i "Børn og Voksne".
    Vedhæftet fil 95424
    Ja nu kan jeg se her i indlægget at du har lagt det første par ind - i første omgang læste jeg det ikke som om du havde lagt nogen ind før disse, men jeg kan se du har skrevet det den 3 og rettet den 6. Der har jeg så ikke fået set tilbage og noteret mig det - jeg kigger nemlig i de indlæg der har været siden sidst jeg var inde på tråden - men det vil jeg skrive mere tydeligt i næste måneds konkurrence
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #108
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Fik du halstørklædet med, LIAC?

    Jeg kan huske, at jeg brugte ca. 260 masker til at strikke det.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #109
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Fik du halstørklædet med, LIAC?

    Jeg kan huske, at jeg brugte ca. 260 masker til at strikke det.
    Ja du har i alt 3 lodder her til Januar konkurrencen - og du har skrevet 13 indlæg på forskellige dage herinde så du er med i lodtrækningen med 3 lodder Strikkelene
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #110
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    I må meget gerne lige tjekke efter hvis I er uenige i den opgørelse jeg har lavet:

    Jeg har lige været inde og lave en "opgørelse" over hvor aktive I har været herinde i tråden, så det jeg kan se hvis jeg har talt rigtigt så er der kun 2 af jer som stadig har chance for at vinde præmier i januar konkurrencen. Det er Strikkelene som har skrevet 12 indlæg i alt og anje03 som skal skrive både i dag den 18, den 19 og den 20 for at være med i lodtrækningen om de dejlige præmier.

    De af jer som ikke har nået at få skrevet 3 indlæg om ugen i januar konkurrencetråden - I får jeres lodder ført over til februar måneds konkurrence, I skal så bare huske at for at komme i betragtning til februar måneds præmier så skal I skrive herinde mindst 3 gange om ugen. Jeg godtager også 12 forskellige dage jævnt fordelt på den måned konkurrencen løber over, men det skal omhandle enten jeres eget eller de andre deltageres projekter til konkurrencen. I må også gerne snakke om hvad I overvejer at lave - bare det at I "snakker" herinde og viser fremgang i jeres projekter af og til - det vil jeg rette til når vi starter med februar måned.
    Spørgsmål må meget gerne stilles men bliver ikke regnet med som "snak" i konkurrencetråden da der er en seperat tråd til spørgsmål.

    Tallene er datoerne hvor der er skrevet indlæg, hvis man skriver flere indlæg samme dag - det må man meget gerne, men det tæller kun for 1 indlæg.

    Bente Kristine: 1, 3, 9, 10, 12, 15, 17, i alt = 7 dage
    Strikkelene: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i alt = 13 dage
    morstrik: 2, 3, 6, 8, 11, 13, 14, 17, i alt = 8 dage
    StrikkeBente: 3, 6, 16, i alt = 3 dage
    supersine669: (4 hører til under tilmelding), (4 hører til under spørgsmål om konkurrencen) (10 hører til under spørgsmål), (11 hører til under spørgsmål) (14 hører til under spørgsmål) Hvis der blev snakket om kræmmerhuset som var ved at skulle laves så var det et godtaget indlæg
    anje03: 5, 6, 7, 8, 10, 12, 13, 15, 16, 18, i alt = 10 dage
    Inge K: 5, 6, 8, 13, 15, i alt = 5 dage

    I må meget gerne gå ind og tælle efter - jeg kan godt have lavet en optællingsfejl, men så har vi tid til at rette op på det.

    Man må helst ikke gå ind og edit i sit indlæg, men skal skrive nyt på den måde kan jeg bedst se hvor mange dage I har været inde og skrive når jeg skal tælle sammen :)

    Skriv endelig i spørgsmål om konkurrencen http://rokken3.dk/forum/showthread.p...A5-Rokken-2021 hvis der er noget I er i tvivl om
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •