Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 106

Emner: Corona.

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    God bedring til din søn og resten af familien, Lone Ida.
    Mange tusinde TAK Strikkelene. Han blev symptomfri onsdag den 12. januar og skulle så "bare" have 2 hele symptomfri dage dvs. torsdag og fredag - så han er heldigvis frisk og igang igen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er godt at høre.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Det var gode nyheter. :)

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Nå har koronaen kommet til våres familie.Datteren vår i Tromsø og ene barnebarnet våres har testet positivt.Regner med at de tar PCR testen,for å være helt sikker.Datteren vår testet positivt imorges,da hentet hun barna på skolen.Gamleste barnebarnet våres testet positivt.Så enn så lenge er svigersønn og minste barnebarn negative.Men Max,hunden deres,er vel lykkelig,han blir ikke alene hjemme. De er ikke dårlige,ennå.Å ikke sikkert de blir det. :)

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af sifa Se meddelelser
    Nå har koronaen kommet til våres familie.Datteren vår i Tromsø og ene barnebarnet våres har testet positivt.Regner med at de tar PCR testen,for å være helt sikker.Datteren vår testet positivt imorges,da hentet hun barna på skolen.Gamleste barnebarnet våres testet positivt.Så enn så lenge er svigersønn og minste barnebarn negative.Men Max,hunden deres,er vel lykkelig,han blir ikke alene hjemme. De er ikke dårlige,ennå.Å ikke sikkert de blir det. :)
    Jeg håber de får et mildt forløb. Det er jo meget forskelligt fra person til person hvordan og hvor hurtigt man klarer sig igennem corona.

    Er de blevet vaccineret?

    Sender god bedring til dem begge og forstår godt hunden er glad
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    God bedring til din datter og barnebarn, Sifa.
    Det er nok en god ide, at de kommer ud og får noget frisk luft. Så kan de gå nogle lange ture med hunden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Svigersønn har 3 doser,datter 2,gamleste barnebarn 1 og minste 0.Nå har svigersønn blitt positiv,å minste barnebarn er negativ,ennå.Men ho kom hjem fra skolen med hodepine og litt feber.De er ikke så dårlige,datteren sier det er influensa lignende,men uten smertestillende hadde det vært veldig vondt i hodet.Svigersønn stakk av til hytten.Han har endel underliggende sykdommer,men har ikke så mye symtomer.Han reiste hjem da han fikk røde streker på testen i morges. :) De bor på den mest snørike delen i Tromsø. :) Datteren er ikke i så god form så nu er snømåking et slit.Men så lenge de ikke havner på sykehuset,skal man ikke klage.De er ikke så mye ute.Som jeg forsto på datteren,så skulle de ikke ut,de kunne treffe folk.Men på sin egen tomt,kan vel ingen nekte de å gå ut.Frisk luft er tingen. :)

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, Sifa. De skal da ud at have frisk luft. Bare de ikke går et sted hen, hvor de møder mange andre mennesker. Man må gerne gå en tur i skoven, på stranden eller i fjeldene i Norge. Det er godt med sund, frisk, ren, salt havluft.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    De bor i et boligfelt.Datter og Max gikk til dit innkjørselen starta,så kom det en del folk.De snudde. :) Max ville gå lengere,lysløypen og fjellet ligger rett bak huset.Men der går det mye folk.Så de holder seg på hustomten sin.Der er det ingen andre enn de selv. :) Max er en svendsk/dansk gårdshund.En energibunt av de store. Men bare noen dager før de kan springe som de vil. :) De savner å få være fri hele gjengen.Bruker å si at så lenge de ikke havner på sykehuset,så er de heldige. :)

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Sådan en hund kender jeg også. Min gode ven, Herman, som kommer og hjælper mig med forskellige ting (blandt andet brænde) har også en dansk/svensk gårdhund, som hedder Messi (Gæt selv hvem den er opkaldt efter). Den er gerne med, når Herman er her. Så løber den rundt og snuser alle steder (måske efter mus). Det var også den, der fandt den døde mår (som jeg kaldte Buller, fordi den larmede når den fangede musene for mig på loftet) i december. Jeg har dog endnu ikke mødt nogle mus inde i mit hus. De vil få en lang næse. Alt, hvad der hedder pasta, ris, suppepulver mm. er i dåser og glas med låg. Så der er ingen mad til dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •