Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 4567891011 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 106

Emner: Corona.

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Uff,det er skummelt når korona kommer i nærheten.Håper og ber om at dere ikke blir rammet. <3 Her i bygden har vi så langt hatt 6 smittede.Men e var flinke og gikk i karantene med engang de kom fra reisen.

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Lige en opdatering herfra...

    Vi har heldigvis ikke fået corona inden for dørene herhjemme, men det er utroligt så hurtigt det kan gå og hvor skrøbeligt det så er indtil man finder ud af om man er smittet eller ej...

    Jeg tror kun det blev ved de 2 smittede i klassen, har i hvert tilfælde ikke hørt om flere tilfælde...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er folk, der ikke kan holde sig fra større forsamlinger, som koncerter, julefrokoster og lignende, der tager smitten med videre ud i samfundet. I denne uge har jeg bare været hos købmanden i går og jeg havde mundbind på og sprittede mine hænder. Med almindelig taxa (jeg "slap" med at betale 400 kr for turen, fordi taxadamen ventede på mig udenfor købmanden). Bare fordi flextaxa kun kan/vil køre med sygetransporter i øjeblikket på grund af vejret.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    LIAC,det var deilig å høre.Er 2576 smittet i Norge.120 stk ble smittet på ett julebord i Oslo.Syntes det er skummelt,og enig med Strikkelene,mye av folket tar ikke hensyn. :)

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Det lyder helt utroligt med så mange smittede - men det er jo sådan corona fungerer sifa...

    Nu er der en smittet i en af mine drenges klasse, jeg synes det er meget uklare regler der er for dem som går i samme klasse mht. hvornår man skal betragte sig som nær kontakt og skal isolere sig.

    Men håber vi går fri igen...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Uff LIAC,man må bare ha is i magen og håpe dere slipper unna.Her i landet er det mye smitte.Å nye påbud/anbefalinger. :)

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg forsøgte i nat (midnat) at booke en tid til 3. stik. Der var ingen ledige i Thisted eller Hurup. Og jeg tager ikke til Holstebro for at få stikket. Men min søsters lægehus i Thisted starter med at vaccinere på fredag. Jeg vil ringe til dem og høre, om jeg kan få en tid.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Håper du får din dose snart Strikkelene.Krysser fingrene. :) Her er det "stikk innom" på mandag.Da skal jeg prøve om jeg får dose 3.

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Så blev det vores tur til at få Corona indendøre i starten af 2022...

    Omkring den 6. Januar var der nogle fra min ældste søns klasse som var smittet med Corona. Hurtigtesten om fredagen den 7. var negativ, så vi åndede lettet op lige indtil om søndagen den 9. Januar hvor min ældste søn fik symptomer.
    Vi skyndte os at få maskerne på og så ellers igang med at teste...
    En hjemmetest viste indenfor ganske få minutter at han var positiv

    Dagen efter mandag den 10. kunne han få pcr test og den fik vi så først svar på dagen efter tirsdag den 11. og den var påvist

    Så skulle vi isoleres (det havde vi dog allerede gjort mandag efter aftale med sekretæren på vores andre børns skole, da vi vidste der var 5 smittede i min ældste søns klasse, så det kunne næsten kun være det...)

    Det at man ikke kan forlade matriklen pga isolation er bestemt ikke rart - der kan man virkelig mærke hvor rart det er at have sin frihed til at kunne bevæge sig frit som man vil...

    På 4. dagen skulle vi andre pcr testes

    ...heldigvis var vi negative - også på kviktesten på 6 dagen puha - så vi andre slap i denne omgang...

    Det var rart at kunne få god information om hvad vi skulle gøre fra den skole hvor min ældste søn går - der har de nemlig et corona beredskab man kan ringe til...
    Sidst redigeret af LIAC : 21-01-2022 kl. 20:07
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    God bedring til din søn og resten af familien, Lone Ida.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •