Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 11 FørsteFørste ... 34567891011 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 106

Emner: Corona.

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Gleder meg til klemmer og å kunne dra på bytur,uten å unngå folk.Jobber på en vernet butikk.Vi fikk 14 dager ekstra juleferie. Vi er 2 stykker som jobber der,å begge har sykdommer som er mottakelig for Korona.Det er 4 stykker med Korona her nu,1 eller 2 med ukjent smittekilde.Og 2 som kom fra utlandet.Derfor blei vi nedstengt.Vi bor 928 her i kommuen.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Ja inger bogense - jeg kan godt forstå I savner kunderne, men det er i det mindste godt at I må være i lokalerne så I kan få ryddet op og gjort klar til vi igen lukker op her i Danmark.
    Jeg kan også fornemme at der er flere som strikker meget mere end de måske før har haft tid til i disse tider - jeg plejer nemlig at holde både december og januar fri, men alligevel har jeg haft mange som har kontaktet mig - heldigvis har de fleste mulighed for at afhente i Garncentralen, så jeg kun skal sørge for at det kommer i kassen og er klar til den tid de kommer - for jeg har jo ikke længere mine hverdags formiddage og eftermiddage frie da jeg underviser vores yngste herhjemme og det er ikke "nødundervisning" i den forstand at det kun er få små opgaver der uddeles på intra, nej det er både kreative opgaver der godt kan tage lidt længere tid fordi vi lige skal en tur i haven og rundt i huset for at lede efter materialer, men det er kun med til at sætte kulør på hverdagen, men jeg kan godt mærke min dag er blevet meget længere fordi der netop er ting der skal ordnes efter "skoledagen" - men jeg nyder det stadigvæk og glæder mig også til at fortsætte de næste 3 uger selvom jeg da helst ville være corona foruden her i landet og verden, men jeg ser på de gode ting der trods alt sker nu hvor vi har coronaen i landet.

    Er din søster stadig afsted på arbejde Strikkelene, eller har hun lov til at blive hjemme nu?

    Det må jeg nok sige Bente Kristine, det er godt nok mange arrangementer I har måttet udsætte i 2020... Ja det kan jeg godt forstå I vil og at I sikkert også glæder jer meget til at kunne fejre jer allesammen når coronaen engang tillader det...

    Ja det forstår jeg godt sifa - for det føles som om man "undgår" folk, så det er også noget jeg glæder mig til - når man igen kan få småsnak med dem man møder på sin gåtur uden at skulle tænke på corona.

    Nu har vi jo fået den afrikanske corona variant til landet - håber de som ved mest om det har styr på det - knus til jer alle
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, LIAC! Min søster ringede til mig i går og fortalte, at hun har talt med sin chef. Hun skal ikke på arbejde foreløbig. Bare for en sikkerheds skyld. Hun skal nok finde på noget at lave hjemme hos sig selv. Hun er vant til at bo for sig selv og kan klare sig. Går også selv i byen (med mundbind og sprit). Min søster er klog nok, men nok lidt et grænsetilfælde til autisme. Men hun HUSKER!! Spørg hende, hvornår den og den har fødselsdag eller hvad der skete på en bestemt dag og hun svarer på det øjeblikkeligt. Jeg tror bestemt ikke, at hun keder sig.

    Der er flere rigtigt handicappede på hendes beskyttede værksted. Og der skulle jo nødigt komme en med smitte, som smitter alle de andre.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Det er bedre å være føre var,enn etter snar.Ett ordtak.Jobber på en vekstbedrift selv.I en butikk.Vi skal begynne på igjen på mandag.Egentlig har jeg ikke lyst,enda.Skeptisk til hva andre har vært inærheten av,det vet vi jo ikke.Men det sprites og vaskes.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Uha! Det lyder ikke rart med alle de corona tilfælde på plejehjemmet i Esbjerg.

    Det er helt uhyggeligt.

    Ja, Sifa. I skal også passe på hinanden i Norge.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Har vært endel,kanskje mest,på sykehjem her i Norge og.Om jeg ikke husker feil,var det 8-9 stk av den eldre garden på ett sykeheim som døde.De var 22-26 beboere,om jeg ikke husker helt feil.

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Nu har vi fået Corona tæt på her igen...

    Nu er det i min ældste datters klasse der blev fundet corona i går aftes...

    Min datter er blevet færdigvaccineret, så hun må godt komme i skole, men det er ikke rart med ventetiden, så længe vi ikke ved om hun er gået fri eller smittet. Ville ønske at reglen om at hvis man var nærkontakt at man så skulle blive hjemme til der er negativ test på 2. dagen stadigvæk galdt, for klassen skal til et julearrangement "ud af huset" i dag og det er måske ikke det smarteste hvis man risikerer at smitten spreder sig...

    Så nu skal der testes igen... håber vi går fri herhjemme og at de ikke finder flere tilfælde i klassen.

    Der er fundet endnu et tilfælde i klassen på en kvik test...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Øv, også at det skidt ikke snart kan holde op igen!

    Det er synd for din datter og hendes klasse. Jeg håber, de husker sprit og mundbind. Det er bare med at passe på.

    Ved julemarkedet på min søsters arbejdsplads blev vi også lukket ind nogle få ad gangen, der hvor der var noget indendørs. Nogle ting var udendørs, hvor gæsterne stod udenfor og personalet sad inde i en døråbning.

    Det er grimt at den 3. variant nu også er kommet til Danmark. De sagde, at der var 2 smittede. Jeg skal nok have mit 3. stik til januar/februar (½ år fra midten af juli ca.).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Øv, også at det skidt ikke snart kan holde op igen!

    Det er synd for din datter og hendes klasse. Jeg håber, de husker sprit og mundbind. Det er bare med at passe på.

    Ved julemarkedet på min søsters arbejdsplads blev vi også lukket ind nogle få ad gangen, der hvor der var noget indendørs. Nogle ting var udendørs, hvor gæsterne stod udenfor og personalet sad inde i en døråbning.

    Det er grimt at den 3. variant nu også er kommet til Danmark. De sagde, at der var 2 smittede. Jeg skal nok have mit 3. stik til januar/februar (½ år fra midten af juli ca.).
    Ja jeg er helt enig Strikkelene - det er ikke sjovt det bliver ved... jeg håber også det snart holder op så vi får lidt mere normale tider her i verden igen.

    Jeg synes heller ikke det er rart med den 3. variant og at den så hurtigt er kommet til Danmark, men vi må tage en dag af gangen og håbe på det bedste...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, pas godt på jer selv (gælder også andre her på Rokken).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •