Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 106

Emner: Corona.

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Har kommet 2 smittetilfeller i vår kommune.Smitte tiltak er satt.Skal være ukjent smittekilde,å tiltakene skal vare til 4.1.21. Vi blir alene hjemme,sendte gubben på butikken. Men jeg har ei svigerinne,jeg blir så fortvilet over ho.Ho bryr seg ikke,ho og mannen har vært utenfor kommunen å handlet.Å der har det vært mye folk rundt ho,sa ho.Å når ho ikke hadde fått Korona nu,så tror ho at ho er immun.Ho har underliggende sykdommer,å er veldig overvektig,å det har mannen hennes og.Får ikke inn i hodet hennes at vi andre satser på å ikke smitte andre.Mens ho masjerer fram å er en "fare" for alle andre.Nu har jeg gitt opp,de bor ca 100 m unna oss.Jeg går ikke på besøk til de.Sender heller meldinger.De har ikke internett,men jeg er så frekk at jeg sier ikke til de at det er korona her nu.For ho er så påståelig med at ho ikke er redd korona.Andere i familien får informere ho.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Her i Danmark snakker de også om mange syge og smittede.
    Vi skal bare være min søster og jeg igen.

    Vi skal have mørbrad med vinmarinerede svesker, kartofler, rødvinssauce og bønner.

    Vi tager æbleskiver til dessert. Jeg kunne ikke finde en tærtebund.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Vi hadde ribbe og riskrem.Ett år til neste gang jeg spiser det igjen.Det er julematen min.

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Vi har ikke spist æbleskiver endnu. Vi gik ud i 15 - 20 min. for at få lidt frisk luft.
    Der er allerede nogen, der er begyndt at skyde lidt fyrværkeri af her ved 21 tiden. Det er nok folk med mindre børn.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Har hørt noen pang.Men er mest eldre folk på andre siden av fjorden.Mange år siden vi hadde fyrverkeri.Vi er vel blitt lat. Egentlig er jeg veldig glad i fyrverkeri.

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg var ude efter midnat og gik de 80 meter op til vejen og min postkasse i måneskin. Uden brug af den lygte, jeg havde med. Stod der oppe 15 - 20 minutter og så på fyrværkeriet hele horisonten rundt. Ingen af mine naboer skød noget af. Det var flot at se på.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Vi er stadig ved godt mod herhjemme selvom Danmark nu er lukket mere ned med højst 5 personer ud over ens husstand og 2 meters afstand i offentligt rum - og midt i al dette ubehag med corona så synes jeg faktisk det er rigtig hyggeligt at undervise vores yngste - lærerne gør deres arbejde godt så vi forældre til børn i klassen er rustet godt til at kunne undervise vores børn og Isabella tager det så super flot. Det er faktisk en dejlig oplevelse at være den allerførste til at høre Isabella læse sine første ord og sætninger - at se hvordan hun staver og i matematik går hun også frisk derud af så det er en fornøjelse at opleve.
    Vores andre børn klager heller ikke over undervisning på teams - de får snakket med deres kammerater online hver dag og så har jeg også fået indført lidt mere søskende dialog herhjemme i denne tid så det skal vi helt sikkert holde fast i når skolen engang bliver åbnet op igen.
    Min mand er afsted på arbejde hver dag indtil videre...

    Hvordan går det hos jer andre???
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    12 Aug 2011
    Geografisk sted
    bogense
    Indlæg
    487
    her i Bogense går det stille og rolig de fleste butikker er lukket så der er ikke meget liv i gaderne , den genbrug som jeg arbejder i er selvfølgelig også lukket. Men så er der tid til at få ryddet op i butikken og på lageret , der skal gerne være andre varer på hylderne når vi må åbne igen, men vi savner kunderne. jeg får udleveret garn til strikkere ind i mellem da der kun kommer 1 af gangen er der ok , der er mange som sidder meget hjemme og gerne vil strikke.

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Her går det også stille og roligt. Jeg er jo alene nu. Min søster tog hjem i lørdags. Hun skulle på arbejde i mandags, i dag og på torsdag. Hun arbejder i køkkenet på et beskyttet værksted i Thisted. Jeg sagde til hende, at hun skulle spørge sin chef, om det er sikkert at komme på arbejde. De ved, hvad de gør, da de har med handicappede mennesker at gøre. Min søster er et grænsetilfælde. Ikke helt autist, men næsten.

    Vi havde nogle hyggelige og rare juledage her.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Her hos os går det stille og roligt. Vi er begge på 75 år, så vi holder os mest hjemme.
    Der er mange fester der er blevet aflyst i denne coronatid.
    Vi fyldte begge 75 år i 2020.
    Et barnebarn skulle være konfirmeret i maj, det blev rykket til august, så det nåede vi lige inden der igen blev lukket ned.
    Datter og svigersøn havde sølvbryllup i august
    hvor vi alle skulle have været til Kreta.
    I næste uge bliver vores svigersøn 50 år, der er festen også aflyst.
    Når vi engang er igennem alt dette, må vi holde en stor fest for os alle, det trænger vi til.

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •