Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 11 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 106

Emner: Corona.

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    LIAC: Det var godt at testen er negativ, så julefreden kan sænke sig

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Godt dere var negative.Syntes det er skummelt,især når nyhetene idag meldte at viruset har mutert.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Ja Inge K og sifa - jeg er også rigtig glad for det, var lidt bekymret, for en af lærerne som efterfølgende er blevet testet positiv havde givet Julie papirer med hjem til Isabella efter de var blevet hjemsendt - kunne ikke helt forstå hvordan det kunne være at den lærer kunne være på skolen stadig når hele klassen var hjemsendt, men tænkte det nok var fordi hun ikke havde været i nærheden af den anden voksne ansatte som var årsag til at hele Isabellas klasse var blevet hjemsendt - men det var kun kort tid det varede da Julie fik udleveret papirer af hende - hun har jo været i samme lokale med Isabella og hun (Isabella) blev heldigvis ikke smittet. Og skolelederen mente ikke der var grund til bekymring mht. om Julie skulle være blevet smittet - men man er jo forsigtig i disse tider. Man kan jo heller ikke vide hvornår læreren selv var blevet smittet - men Julie har ingen symptomer - og jeg selv har jo meget lavt immunforsvar så hvis jeg "fanger" noget vil jeg hurtigt kunne fornemme det...
    Man kan vel også blive smittet i selve testbygningen hvis man er der længe nok...

    Ja jeg har også godt læst at der vist er 9 danskere som har den muterede virus i Danmark - vi må håbe der ikke er flere her...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Bare vaccinenen så også virker mod denne mutation. De var jo så bange for at den ikke ville virke mod mink coronaen. Lige så snart jeg får besked på, at jeg kan blive vaccineret, så bestiller jeg en tid. Du er nok én af dem, der skal først i køen efter de ældre, svagelige, sygehus- og plejepersonale, Lone Ida (LIAC).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg synes jeg læste at vaccinen ikke ville kunne virke fordi det er en mutation, men er ikke sikker...
    Jeg ved ikke om jeg bliver en af de første i køen men det vil tiden vise når vi modtager mail i epost - men jeg er også usikker på hvordan jeg vil have det med at skulle vaccineres nu hvor man ikke kender bivirkninger endnu...
    Jeg blev engang vaccineret mod influenza - men jeg har ikke været så syg før som jeg blev der (pånær da jeg var indlagt med dobbeltsidet lungebetændelse og sammenklappet lunge) men jeg var meget medtaget efter den vaccination, så det gjorde jeg ikke igen...Det er jo også ren "gift" man får ind i kroppen i en vaccination så nok derfor jeg reagerede så voldsomt...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg er aldrig blevet vaccineret mod influenza og har ikke haft det i mange år. Mine venner i Aalborg bliver vaccineret hvert år og de får alligevel influenza. Så jeg er nok ikke så modtagelig.

    Men jeg kan huske som barn, da jeg var blevet vaccineret mod kopper. Da gik der betændelse i stikket. Min højre overarm og skulder lugtede af gammel ost og jeg måtte til lægen og have plasteret af. Nu har jeg et mindre ar på stedet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg er aldrig blevet vaccineret mod influenza og har ikke haft det i mange år. Mine venner i Aalborg bliver vaccineret hvert år og de får alligevel influenza. Så jeg er nok ikke så modtagelig.

    Men jeg kan huske som barn, da jeg var blevet vaccineret mod kopper. Da gik der betændelse i stikket. Min højre overarm og skulder lugtede af gammel ost og jeg måtte til lægen og have plasteret af. Nu har jeg et mindre ar på stedet.
    Ja det er "sjovt" at vi mennesker reagerer forskelligt på f.eks. vaccinationer og på madvarer osv.
    Det lyder sørme ikke rart Strikkelene
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Uha, ja! Madvarer! Giv mig noget med løg, champignon og sommetider porrer i, så gør min mave oprør. Jeg har aldrig været til læge med det. Men jeg ved jo godt selv, hvad jeg skal holde mig fra.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Uha, ja! Madvarer! Giv mig noget med løg, champignon og sommetider porrer i, så gør min mave oprør. Jeg har aldrig været til læge med det. Men jeg ved jo godt selv, hvad jeg skal holde mig fra.
    Ja jeg skal holde mig fra hasselnødder (allergi), men så er det godt jeg kan tåle mandler og valnødder i stedet for
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Uff,matallergi er ikke enkelt.Mange sier det de er allergiske over har veldig lyst på akkurat det.Selv er jeg diabetiker,gjett om jeg skeier ut.Men prøver å være flink.

Side 4 af 11 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •