Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Julehygge på Rokken 7. December 2020

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Tak for dagens indslag.
    Ja, det er utrolig nemt at købe ind på nettet. Jeg bruger det lidt når det er ting, jeg er sikker på ikke skal byttes - for det er noget bøvl
    Jeg plejer egentlig at synes det er hyggeligt at købe julegaver, men ikke i år. Der bliver jeg helst hjemme og finder på noget sjovt, så som at folde pengesedler til dyr eller ting og så pakke dem ind som små pakker, der mest ligner smykkeæsker i stofposer

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg havde ikke sløjd i skolen. Men til gengæld tog min far min søster og jeg med, når han gik i kælderen på sit værksted. Der fik vi lov at prøve sav, hammer og sandpapir. Den dag i dag har min søster hænderne skruet rigtigt på. Min far var revisor, men også en slags gør-det-selv-mand (lidt opfinderagtig).

    Men det har jeg jo også. Jeg gør det bare med garn.
    Det må have været rigtig hyggeligt for jer to søstre at være med i værkstedet - kvalitetstid med jeres far
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Tak for dagens indslag.
    Ja, det er utrolig nemt at købe ind på nettet. Jeg bruger det lidt når det er ting, jeg er sikker på ikke skal byttes - for det er noget bøvl
    Jeg plejer egentlig at synes det er hyggeligt at købe julegaver, men ikke i år. Der bliver jeg helst hjemme og finder på noget sjovt, så som at folde pengesedler til dyr eller ting og så pakke dem ind som små pakker, der mest ligner smykkeæsker i stofposer
    Kunne vi ikke få lov til at se dem herinde på Rokken i et kreativt indlæg - de foldede pengeseddel-dyr - og dem der ligner smykkeæsker i stofposer - det lyder rigtig spændende og inspirerende Inge K
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Kunne vi ikke få lov til at se dem herinde på Rokken i et kreativt indlæg - de foldede pengeseddel-dyr - og dem der ligner smykkeæsker i stofposer - det lyder rigtig spændende og inspirerende Inge K
    Jeg har desværre sendt dem afsted - uden at tage et billeder - de skulle jo nå at komme med under træet. Men jeg har et link til hvordan man gør:
    http://web.archive.org/web/201106291...l11/money/box/
    når de ligger i en stofpose kunne man tro at det var en ring eller et charm i en lille æske

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Jeg har desværre sendt dem afsted - uden at tage et billeder - de skulle jo nå at komme med under træet. Men jeg har et link til hvordan man gør:
    http://web.archive.org/web/201106291...l11/money/box/
    når de ligger i en stofpose kunne man tro at det var en ring eller et charm i en lille æske
    Det var ærgeligt Inge K, men skønt med det link du har sat ind
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •