Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Ut på tur i nærområdet.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Ut på tur i nærområdet.

    Vi bor langt unna folkeskikken. Er opptatt det meste av uken.Etter at jeg knuste kneet i 2016,har ikke foten fungert helt.Så nu jobber jeg 3 dager i uka på en Vekst butikk.Mandag- jobb til kl 1500.Kl 1700 er det tur med noen damer.Tirsdag-fri,men går tur med ei dame i 70 årene,onsdag-jobb til kl 1600.Men ikke noe aktivitet om ettermiddagen.Torsdag-jobb til kl 1500,kl 1700 er det tur med samme damer som på mandag.Fredag-fri fra jobb,men turdag med 70 åringen.Lørdag-jobber jeg frivillig,3 timer på en bruktbutikk.Søndag kan jeg sove lenge.Så dere ser,er litt opptatt. Men alt blir gjort i mitt tempo,med den dårlige foten så humper og går det.Men når man bor veldig landlig til,har man tid til turer.Idag gikk turen her uti,jeg gikk alene.Vi er 9 stykker som bor rundt fjorden. DSCF6319.jpgDSCF6321.jpgDSCF6320.jpg Bilde 1 :der jeg kom ifra.Bilde 2 : matpakken min.På bilde 3,ser dere en båt som skal innom ett pukkverk inni fjorden.Veien våres går rundt hele fjorden,6 km.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af sifa Se meddelelser
    Vi bor langt unna folkeskikken. Er opptatt det meste av uken.Etter at jeg knuste kneet i 2016,har ikke foten fungert helt.Så nu jobber jeg 3 dager i uka på en Vekst butikk.Mandag- jobb til kl 1500.Kl 1700 er det tur med noen damer.Tirsdag-fri,men går tur med ei dame i 70 årene,onsdag-jobb til kl 1600.Men ikke noe aktivitet om ettermiddagen.Torsdag-jobb til kl 1500,kl 1700 er det tur med samme damer som på mandag.Fredag-fri fra jobb,men turdag med 70 åringen.Lørdag-jobber jeg frivillig,3 timer på en bruktbutikk.Søndag kan jeg sove lenge.Så dere ser,er litt opptatt. Men alt blir gjort i mitt tempo,med den dårlige foten så humper og går det.Men når man bor veldig landlig til,har man tid til turer.Idag gikk turen her uti,jeg gikk alene.Vi er 9 stykker som bor rundt fjorden. DSCF6319.jpgDSCF6321.jpgDSCF6320.jpg Bilde 1 :der jeg kom ifra.Bilde 2 : matpakken min.På bilde 3,ser dere en båt som skal innom ett pukkverk inni fjorden.Veien våres går rundt hele fjorden,6 km.
    Det ser godt nok skønt ud det område du har gået tur i - og dejlig madpakke
    Er ked af at høre at du har knust dit knæ i 2016, men godt at du nu kan gå i dit tempo på sådan nogle dejlige ture - dejligt at høre og se
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg er også ked af at høre, at du har dårligt knæ og fod.

    Det er flot, at du kan gå 6 km. Jeg går også helst i mit eget tempo, da jeg har 2 dumme knæ, der sommetider gør lidt ondt. De har begge været skadet.

    Bor du i Sydnorge eller i Nordnorge? Der er så flot i Norge. Jeg var i Bergen med min mor og søster i 2013. Vi sejlede fra Hirtshals til Bergen og sikke en tur op langs den norske kyst.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg er også ked af at høre, at du har dårligt knæ og fod.

    Det er flot, at du kan gå 6 km. Jeg går også helst i mit eget tempo, da jeg har 2 dumme knæ, der sommetider gør lidt ondt. De har begge været skadet.

    Bor du i Sydnorge eller i Nordnorge? Der er så flot i Norge. Jeg var i Bergen med min mor og søster i 2013. Vi sejlede fra Hirtshals til Bergen og sikke en tur op langs den norske kyst.
    Da er jeg heldig som slit med ett dårlig kne. :) Så jeg skal ikke klage.Jeg er fra Finnmark,nordnorge,men flyttet til Trøndelag (midt Norge) i 81.Men forblir Finnmarking. Har aldri vært i Danmark,må prøve å få med mannnen,men han er så hjemmekjær. :)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Det ser godt nok skønt ud det område du har gået tur i - og dejlig madpakke
    Er ked af at høre at du har knust dit knæ i 2016, men godt at du nu kan gå i dit tempo på sådan nogle dejlige ture - dejligt at høre og se
    Kneet knuste jeg på tur,alene.Datt mot en stein,satt ca 4-5 meter oppe i ei fjellskråning.Ingen naboer var hjemme.Ringte mannen,men han kom ikke før etter 1,5 time.Trodde ikke det var så galt,selv om jeg ikke klarte å stå på foten.Så jeg tok tak i buksebenet å akte meg ned til stranden. Sånn er det å være sta. :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Igår var det mørkt når vi var ute å gikk.Så derfor ingen bilder fra den turen.Idag gikk jeg å Bodil,dama på 72 år. :) Det var vind,men oppholdsvær.Vi gikk på Vingsand,6 km unna der jeg bor. DSCF6333.jpgDSCF6334.jpgDSCF6335.jpgDSCF6336.jpgDSCF6337.jpg Bilde 1 -på tur mot moloen.Nr 2 - Fotan våres.Ingen av oss liker å bli tatt bilde av. Nr -3 Mot Vingsand,noen av husene.Bor folk fra 50 + der.Nr 4 - enden av moloen og mot andre siden der jeg bor.Nr 5 er mot begynnelsen av moloen.Vi koser oss med turene. :)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •