Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 26 FørsteFørste ... 3456789101117 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 257

Emner: Småsnak her på Rokken

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Selv tak, Liac!

    Jeg var ude ca. 15 - 20 minutter og fik et godt læs brænde ind. Fik også lige hængt min lyskæde op igen. Noget af den var blæst ned. Jeg tør ikke tænde den i aften, hvis den blæser ned. Jeg tror ikke at el og sne er nogen god kombination.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    DSCF6600.jpg Uvær igår og idag.Bildet er fra igår,det meldte mye vind.Så mannen ringte å sa at jeg kunne glemme å dra på jobb.Han tok lørdagshandelen igår.Meldte mye værre vær idag.Oppi 30 m/sek. Og jammenta hadde de rett.Vi har vært innesperret av sneskavler.Brøyteren har vært her 2 ganger og åpnet veien.Har ikke bilde av det.Det ryk og fyk,han er mallabarisk,som vi sier nordpå.Å da er han skikkelig stygg. :) Kattene har visst gått i hi.De har vært oppe og drukket vann,men ellers sovet ved ovnen og i sofaen. Vi kom oss ikke på butikken for å handle det vi manglet,men vi lider ingen nød. :) Jeg elsker uvær.Mange uffer og akker seg,men det er vinter,og da må man regne med uvær. :)

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    DSCF6604.jpg Tok bildet av været på skjermen.Vindstyrke på 40 km/t.Nekter for at det er så mye.

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg ville også gerne have været i byen i dag. Men mærkelig nok, så ligger der for meget sne, så flextaxaerne kan ikke køre. Sikke noget pjat!!! Jeg har set flere privatbiler køre i dag. I går var sneploven lige forbi efter at en af naboerne ringede til dem og klagede over manglende snerydning her. Så kom jeg til at skrive, at jeg måtte ud og skovle en sti op til min postkasse. Men det var for tungt at skovle. Og pludselig kom en anden nabo med en traktor og ryddede min vej og lidt af gårdspladsen.

    Nu har jeg bestilt en taxa til i morgen. Så håber jeg at kunne komme til købmanden. Jeg mangler flere ting. Det er over en uge siden, jeg sidst var ude at handle. Prøvede at bestille nogle varer hos Rema 1000. Men der var ingen, der kunne/ville køre herud med dem. De sætter pengene ind i min konto igen. Det var så mit forsøg med Vigo.com.

    Hvis jeg ikke får nogen taxa i morgen, så må jeg tigge en af mine venner til at køre for mig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Måske forståeligt nok de ikke ville køre ud med varer i det vejr. Det er jo private folk som os andre der kører/går/cykler rundt.
    Jeg har brugt Vigo lige siden de startede, og får varer hver uge, og af og til en ekstra gang.
    Jeg er mere end tilfreds med den ordning, det funker fint.
    Kender flere andre her, der også bruger det fast.
    Efterhånden er det meget nogle faste indkøbere der tager min bestilling. Det er rart for både dem og mig.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg afbestiller flextaxa i dag og ringer efter en almindelig taxa til i eftermiddag. Det koster måske 50 - 60 kr at køre de 7 km til købmanden i Bedsted. Lidt mad skal jeg have. Jeg køber ikke hele butikken.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Nu har jeg fået besked om, at min nye støvsuger, som jeg købte den sidste lørdag i november endelig er på vej. Det er nok vejret, der har drillet. Så måske får jeg den leveret i morgen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nu har jeg fået besked om, at min nye støvsuger, som jeg købte den sidste lørdag i november endelig er på vej. Det er nok vejret, der har drillet. Så måske får jeg den leveret i morgen.
    Har du fået din nye støvsuger Strikkelene?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Ja. Jeg fik min Bosch 4 onsdag eller torsdag. Det er lige før det er en videnskab at støvsuge. Men der kan fåes ekstra mundstykker til, som jeg aldrig får brug for. Jeg har dem, jeg skal bruge. Må ind hos Skousen og købe poser til den. Der var kun en med. Den blev sendt helt fra Tyskland. Den suger godt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Gratulerer Strikkelene. :) Har den fått navn?Ene jenta våres har en som går selv,og den heter Jonas,trur jeg det var.

Side 7 af 26 FørsteFørste ... 3456789101117 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •