Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 26 FørsteFørste 123456781424 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 257

Emner: Småsnak her på Rokken

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Jeg har gjemt passordet jeg fikk fra hundeuld da jeg fortvilet ikke kunne huske mitt.Gjett om jeg prøvde. :)

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Du skal helt lade være med at logge ud, Sifa. Bare sørg for, at du altid har et "flueben" (hak) i "husk mig".

    Når jeg kommer på Rokken, klikker jeg bare på forsideknappen og jeg er inde.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Strikkelene,jeg har lært.Og jeg har ikke slettet passordet jeg fikk fra Hundeuld.Jeg har lært. :)

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er godt at høre. Det er så irriterende, hvis man glemmer et password. Det har jeg også prøvet. Blandt andet i Ravelry, hvor jeg måtte lave mig en helt ny profil. Jeg kan ikke komme ind i min gamle profil.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Godt at vi er flere som glemmer Strikkelene.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hvor er det frygteligt, det der er sket i Kongsberg. Det må være lige i nærheden af, hvor min mors gamle penneveninde bor i Storgaten. Jeg har prøvet at kontakte hendes datter på face book, men ved ikke, om hun ser den.

    Min mor fortalte mig så meget om familien i Kongsberg. Hendes og min mosters penneveninder var niecer til min mormors penneveninde. Og datteren bor i tantens hus. Jeg har desværre aldrig været der. Min mor var der engang (jeg kan ikke huske, om det var før eller efter årtusind skiftet). Men jeg fulgte min mor til bussen fra Aalborg til Frederikshavn. Det var mens jeg stadig boede i Aalborg. Hun skulle sejle fra Frederikshavn til Larvik. Hun blev hentet der af Åse og hendes mand, Rolf (han lever ikke mere). Da hun skulle sejle hjem igen var det lige ved, at hun ikke kom med færgen. På udturen fulgtes hun med en fremmed dame, der åbenbart fik "smuglet" hende om bord på færgen (hun havde billet). Men på hjemturen troede færgepersonalet ikke på at hun var kommet til Norge fra Danmark. Men hun kom da hjem i god behold.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Hvor er det frygteligt, det der er sket i Kongsberg. Det må være lige i nærheden af, hvor min mors gamle penneveninde bor i Storgaten. Jeg har prøvet at kontakte hendes datter på face book, men ved ikke, om hun ser den.

    Min mor fortalte mig så meget om familien i Kongsberg. Hendes og min mosters penneveninder var niecer til min mormors penneveninde. Og datteren bor i tantens hus. Jeg har desværre aldrig været der. Min mor var der engang (jeg kan ikke huske, om det var før eller efter årtusind skiftet). Men jeg fulgte min mor til bussen fra Aalborg til Frederikshavn. Det var mens jeg stadig boede i Aalborg. Hun skulle sejle fra Frederikshavn til Larvik. Hun blev hentet der af Åse og hendes mand, Rolf (han lever ikke mere). Da hun skulle sejle hjem igen var det lige ved, at hun ikke kom med færgen. På udturen fulgtes hun med en fremmed dame, der åbenbart fik "smuglet" hende om bord på færgen (hun havde billet). Men på hjemturen troede færgepersonalet ikke på at hun var kommet til Norge fra Danmark. Men hun kom da hjem i god behold.
    Ja det må du nok sige Strikkelene - det er frygteligt.
    Har du hørt fra din mors gamle penneveninde endnu?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Nej. Jeg håber de har set min besked i face book.

    Kl. 10:44. Jeg har ikke fået svar endnu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Strikkelene,prøv om du får se navnene på de omkomne.VG.no har navnene iallefall.De er frigitte nu.Håper alt står bra til.Han idioten har drept nok.Sjekket navnene nu.Ingen Åse.Det er en tragedie hele hendelsen.Unnskyld at jeg blir så forbannet. :)

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Åse er også ældre end de aldre vi hører om i radio/tv. Hvad med Ellen Korwald? Hendes mand hedder Petter (ved ikke hvilket efternavn han har). De er ældre end jeg. Mellem 65 og 75. Åse er i 90'erne nu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •