Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 24

Emner: Norsk skovkat

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Norsk skovkat

    Mille min norske skovkat har jo også været "forsøgskat "

    Her er den nederste del( grå) af huen garn fra skovkatten
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    De ser rigtig lækre og bløde ud - begge dele (jeg er selv en stor kat-fan)

    Klipper du ulden af Mille, eller er det kun det der kommer af, når hun bliver børstet / friseret ??

    Har desværre "kun" en korthåret kat (Bimse), så ingen uld på hende . . . . . men masser af kattehår allevegne
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er ikke lavet så meget uld af Mille, hun er en ægte norsk skovkat, og deres liv stil er "jeg er min egen", jeg gør kun hvad der passer mig, og kæles for, ja, der er det kun mor der dur, når det passer mig, siger Mille .... det har hun at rette sig ind efter.
    Derfor det at blive børstet , ja, det bliver når jeg vil ,siger Mille, men hun er meget meget god til at ordne hendes pels selv, selv om hun er 14 år.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Mille, hun er en ægte norsk skovkat, og deres liv stil er "jeg er min egen", jeg gør kun hvad der passer mig, og kæles for, ja, der er det kun mor der dur, når det passer mig, siger Mille ....
    Til træf i søndags havde Mille åbenbart valgt at lade sig nusse af andre end Moar ... Jeg fik lov at nusse længe - og hun er altså rigtig rigtig lækker. Pelsen er 'fed' og blødere end BLØØØØØD.


    Efter at ha´ nusset et stykke tid, hentede jeg mobilen, så jeg kunne få et billede af den 'umulige' kat.


    Her er hun ved at overveje, hvordan man bedst kan gøre sig til. 20012008065 (Custom).jpg

    Jo jo - dét er liiiiiiiiige til at holde ud - på ægte kattemanér. 20012008067 (Custom).jpg

    Der er endnu et magelighedsbillede her i indlæg nr. 3. http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=6800
    Der er hun helt i magelighedsektase.

    Meget farlig kat.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af hundeuld : 30-04-2012 kl. 08:28

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, hun tillod nogen nussede hende i søndags.. jeg var måløs.. og hun bed jer ikke engang ..du godeste hun må være faldet af på det
    Hun er jo også en ældre dame nu..
    Havde du ikke taget et billed af donnaen Ulla P ??
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja, hun tillod nogen nussede hende i søndags.. jeg var måløs.. og hun bed jer ikke engang ..du godeste hun må være faldet af på det

    Hvor er du flabet!!!!

    Hun er jo også en ældre dame nu..
    Havde du ikke taget et billed af donnaen Ulla P ??
    Jo, jeg finder lige lidt billeder af 'den agressive' Mis Mille.

    Jeg lægger dem i forrige indlæg.

  7. #7
    strikketøsen Gæst
    Jeg var også lige inde "og nusse" med søde Mille, som åbenbart var i sit rigtig gode humør.

    Det bedste - og en meget stor ÆRE - var, at jeg fik "det blå stempel" (nej ikke som bacon ), men ved at Mille gav mig et slik - jeg er sikker på, at det var ment - på min hånd !!!!!!!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, i er gode, jeg skulle egentlig have vist jer min ar efter den "kærlige Mille", for hun kan let bide igennem huden ved tommelfingeren.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Ulla P Gæst
    Dét viste du mig, men du kan jo bare lade være med at hive og flå i hendes pels ... bare for at få til kanten på en hue!


  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    H ah a du har da også svar på alt kære Ulla P
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •