Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Liac 2018

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    En cute Pokemon - eller de er vel nærmest seje - du der fik kæmpet dig flot igennem Og halsedisser er bare noget af det bedste

    Efter sommer tænker jeg også lidt at strikke vanter til varmestuestrik. Herlig leg med sammensætningen af kulører, du der har haft
    Mange tusinde tak Zep - ja den halsedisse er guld værd i denne tid
    Det kan jeg godt forstå vanter er der så meget brug for også derfor jeg nørkler derudaf
    Jeg glæder mig til at se dine vanter efter sommer
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Så sker der lidt igen herinde

    Så sker der lidt igen herinde - har nemlig været ude og købe garn hos Flittiglise i Torvegade i Esbjerg - skal til at komme i gang med de hjemmelavede julegaver

    IMG_20181018_142125.jpg

    De helt lyserøde garnnøgler skal jeg strikke en halskrave til min ældste datter Julie - hun trænger til at få noget nyt til at varme sig om halsen her til vinter - måske får hun den før jul...

    De andre garnnøgler er til hæklede hjemmesko /pusser - er simpelthen blevet så glad for at hækle efter den opskrift Ingrid Kjestine har lavet til os og da min mand og ældste dreng Marco lige skulle prøve dem jeg havde hæklet til de socialt udsatte - ja så sagde Marco at sådan et par måtte jeg meget gerne lave til ham - og det er ikke hver dag han lige ønsker sig noget lavet af garn så det er bare om at komme i gang
    Nu vil jeg se hvor meget jeg får brugt og så kan jeg altid købe mere men satser på at hækle et par til Isabella på 3 år, Julie på 9, Lucas på 10, Marco på 13 og min mand så må vi se om der er nok eller om jeg må derind og købe noget mere
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Rigtig god arbejdslyst glæder mig til at se det færdig resultat. Skriver Hundeuldhavde glemt at loge mig ud.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af rokken Se meddelelser
    Rigtig god arbejdslyst glæder mig til at se det færdig resultat. Skriver Hundeuldhavde glemt at loge mig ud.
    Mange tusinde tak hundeuld Jeg er allerede godt i gang med futterne til min mand - er spændt på at se hvordan de bliver i det indkøbte garn
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Ligger den opskrift her på rokken? - Altså de hæklede hjemmesko - jeg blev lidt nysgerrig?

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej den er ikke lagt herind endnu, halter lidt bagefter sorry men du finder den her
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •