IMG_20191002_113738.jpg

I formiddag var jeg på besøg i onsdagsklubben i Gredstedbro Sognehus fra 10-12 for at fortælle lidt om Varmestuestrik Danmark
Først startede vi ud med kaffe/the og et stykke morgenbrød. Der stod både smør, ost og marmelade på bordet og snakken gik ivrigt.
Kl. 10.30 begyndte jeg min fortælling lige fra hvordan Varmestuestrik opstod i sin tid og til nu hvor vi er den dag i dag.
Jeg havde lidt billeder med og mine noter med optælling af hvor mange udleveringer vi har haft igennem årene og hvordan
der er kommet flere og flere ansøgninger til. Jeg havde også en optælling af hvor mange strømper vi igennem årene har udleveret
på landsplan og fra Bramming Depot.
Det var en rigtig hyggelig oplevelse og en times tid efter var jeg færdig med fortællingen og var klar til spørgsmål.
Alle var søde og venlige og interesseret i at høre mere - nogle ville endda gerne allerede i dag skrives op som varmestuestrikkere,
og nogle af deltagerne aftalte at skulle mødes oftere i Sognehuset og har allerede nu fundet en kontaktperson Ruth som gerne vil stå for at modtage
færdigstrik så det var rigtig dejligt.
Jeg fik også lov til at tage dette billede af onsdagsklubben som består både af strikkere og andre som interesserer sig mere for at
spille brætspil.
Lidt over 12 var jeg igen i bilen på vej mod Esbjerg V. Garncentral.
Rigtig god dag til jer alle.