Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Køge depot samler skrald til fordel for varmestuestrik Danmark

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Køge depot samler skrald til fordel for varmestuestrik Danmark

    Depot bestyr i Køge Grethe skriver:


    Så har vi været heldige og blive udtrukket til en rute og samle skrald i Køge og det skulle gerne give 3000 kr. til Varmestuestrik Danmark

    i kan se ruten der er blevet tildelt
    https://www.google.com/maps/d/viewer...850000021&z=14


    Kontakt Grethe 2871 0085 for flere oplysninger
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Grethe Nielsen: Bente, det bliver søndag den 26. Maj og jeg regner med vi starter om formiddagen. Min familie har bakket fint op og indtil videre er vi 7 med Joyce, Winnie og jeg, jeg venter svar fra et par stykker endnu. Man skal være min. 8, men jo flere vi er jo før bliver vi jo færdige

    Så er der nogen der vil være med til at gøre noget for vores natur og vores socialt udsatte.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Det her vil være sjovt at være med til også hyggeligt og flot pengene går til Varmestuestrik Danmark
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu kan i læse her :



    Varmestuestrik-Danmark-5-1030x773.jpg

    REN NATUR

    Varmestuestrik udskifter strikketøjet med affaldssække

    juni 6, 2019/


    Foreningen Varmestuestrik er normalt med til at drage omsorg for nogle af dem, som har allermest brug for det ved at lave flot strikketøj, men den 26. maj stod dagen i naturens sag.

    Her drog medlemmerne ud for at fjerne henkastet affald i Strandskoven i Køge. Foreningens arbejde centrerer sig om at give noget videre til andre, som ikke har så meget. Derfor skal sponsormidlerne på 3000 kr. også bruges til garn, som vil blive til strikketøj til hjemløse, væresteder, krisecentre mm. over hele Danmark.

    ”Vi havde en god oplevelse, da vi jo har været med til at gøre noget godt for miljøet. En ting vi var skuffede over, var, så mange cigaretskod der var, da de jo er længe om at forsvinde.”

    Foreningens oplevelse og forargelse over cigaretskoddene stemmer overens med Hold Danmark Rents undersøgelser, der viser, at skod er det stykke affald, der ubetinget ligger mest af i Danmark. Det er også det stykke affald, som genererer danskerne allermest.

    Indsamlerne fra Varmestuestrik Danmark har gjort et rigtig flot stykke arbejde for et renere nærmiljø. De har været med til at gøre, at et område nu er fri for de giftige stoffer som cigaretskod udleder.

    Vil du vide mere om Varmestuestrik Danmark så se her: http://www.varmestuestrik-vest.dk/
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Hatten af for jer alle.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •