Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: 6520 Toftlund

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    6520 Toftlund

    Ny garncentral i Toftlund Kirke

    Herrestedgaard
    Melvang 9
    6520 Toftlund

    Kontaktperson:

    Sognepræst Marianne 60 70 22 04

    Her mødes vi i strikke/hæklecafe fra 10 - 12

    Mød op på følgende dage:

    Tirsdag den 2. April

    Onsdag den 8. Maj

    Tirsdag den 18. Juni

    Onsdag den 10. Juli

    Tirsdag den 6. August

    Tirsdag den 10. September

    Onsdag den 9. Oktober

    Onsdag den 6. November

    Fredag den 20. December.

    Vi glæder os til at se dig/jer - alle er velkommen
    Sidst redigeret af LIAC : 31-03-2019 kl. 16:47
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    IMG_20190122_112934.jpg IMG_20190122_112950.jpg

    Jeg havde en rigtig god oplevelse tirsdag den 22. januar – her var jeg blevet inviteret til Toftlund Kirke af sognepræsten Marianne, hvor vi skulle mødes i Herrestedgaard kl. 10-12 til strikke/hæklecafe.
    Her i strikke/hæklecafeen er der blevet strikket mange dåbsklude, julepynt til kirken og meget mere, men nu føler de også at de har overskud til at hjælpe til med andre projekter – derfor blev jeg kontaktet.
    Da alle strikke/hækledamerne var kommet blev jeg præsenteret for dem alle – jeg blev så glad for at høre at det er igennem vores garncentral Mette i Vejen Kirke at Marianne har hørt om os.
    Alle fik lidt kaffe/the i kopperne og så begyndte jeg at fortælle lidt om varmestuestrik.dk – hvordan vi er fordelt ud over landet og hvad vi laver i vores forskellige depoter når vi modtager ansøgninger, pakker, udleverer og igen samler ind i løbet af året til næste udlevering og hvad der ellers var interesse for at høre om.
    Bagefter fik vi dejlige kager strikkede/hæklede og hyggesnakkede – jeg lagde også garn frem på bordet som strikkerne kunne se om de fik en ide til noget de gerne ville strikke af garnet.
    Jeg fik også en rigtig god snak med Marianne som gerne vil stå for at være en ny garncentral for os så nu har vi også fået Toftlund på kortet.
    En af strikkerne havde endda allerede strikket en rigtig sød hue færdig som jeg fik med hjem til garncentralen.
    Mange tusinde tak til jer alle fordi I vil være med – jeg glæder mig til et rigtig godt samarbejde.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •