Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Efter inspiration fra ”Sigurd fortæller H.C. Andersens Eventyr”,

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Efter inspiration fra ”Sigurd fortæller H.C. Andersens Eventyr”,


    Missemor har gjort det igen doneret en helt fantastiks ny ting, jeg har aldrig set sådan en opskrift før, til varmestuestrik.dk garn indkøb Varmestuestrik.dk siger så mange gange TAK

    Efter inspiration fra ”Sigurd fortæller H.C. Andersens Eventyr”, er der lavet en hækle opskrift på en eventyrterning på 15 cm, hvor der følger en ekstra fil med, med 18 motiver, der kan broderes på. Der er masser af billeder og beskrivelser i opskriften, så selvom du ikke før har prøvet at brodere på noget hæklet, tør jeg næsten love, at det kan du sagtens J

    Kast terningen og læs det eventyr der er øverst på terningen.

    Opskriften koster 100 kr., og samtlige indtægter går til varmestuestrik.dk, der strikker varme strømper, vanter og håndledsvarmere til vore hjemløse og andre socialt udsatte i Danmark.

    Opskriften sendes som pdf-fil, skriv pb hvis du er interesseret, jeg har mobilpay.

    Prinsessen på ærten

    Klodshans

    Den grimme ælling

    Fyrtøjet

    Tommelise

    Kejserens nye tøj

    Grantræet

    De vilde svaner

    Hyrdinden og skorstensfejeren

    Den lille havfrue

    Svinedrengen

    Tinsoldaten

    Stoppenålen

    Fem små ærter

    Lyset

    Snurretoppen og bolden

    Den lille pige med tændstikkerne

    Svinedrengen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Opskriften sælger godt allerede og nu er der en der kommer med en ny ide om hvad opskriften også kan bruges til, nemlig et tæppe. endnu engang TAK Lissi.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •